قول جدید علی فتح الله زاده به هواداران استقلال

علی فتح‌الله‌زاده در نخستین روز کارش در باشگاه استقلال، درباره انتصاب دوباره‌اش به عنوان سرپرست این باشگاه گفت:‌ خدا را شکر که دوباره توانستیم در خدمت استقلال باشیم. احساسم مثل زمانی است که بار اول به استقلال آمدم. سربلندی استقلال و قهرمانی سوم استقلال در آسیا و کسب ستاره سوم، قولی است که من به هواداران طی یک برنامه سه ساله به آن‌ها تقدیم خواهم کرد.

اخبار ورزشی- او درباره مشکلات باشگاه استقلال گفت:‌ از بخشی بدهی‌ها باخبر هستم و بعضی از آن‌ها را نمی‌دانم. امیدوارم که در انتهای سال بتوانیم بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم و برای سال بعد یک برنامه درست برای پرداخت بدهی‌ها داشته باشیم.

فتح‌الله زاده افزود:‌ فردا ‌(یک‌شنبه) جلسه‌ای با فرهاد مجیدی و سرپرست تیم برگزار خواهیم کرد تا درباره مسائل تیم صحبت کنیم.

سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: همه همکاران من در فوتبال،‌ اذعان دارند که این ویروس فراگیری بالایی دارد و بازیکنان در معرض آلودگی قرار دارند و ممکن است به این ویروس مبتلا شوند. به نظر من باید یک مدت فوتبال ما تعطیل شود تا وزارت بهداشت بتواند شرایط لازم را برای جلوگیری از این ویروس ایجاد کند.

او درباره بدهی‌های بازیکنان خارجی همچون ایسما و گادوین منشا گفت:‌ به من همین الان گفته شد که تا بیست اسفند باید پول این بازیکنان پرداخت شود. مشکلات ما زیاد است و باید با همفکری این مسائل را حل کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اختلافاتی که در باشگاه وجود دارد خاطرنشان کرد: اختلافات نباید به مطبوعات کشیده شود. سعی من این است که اتحاد و همدلی را به باشگاه برگردانم.