ستیِن: می‌خواهم با بارسلونا در ‌ال‌کلاسیکو به پیروزی برسم

کیکه ستیِن در گفت‌وگو با روزنامه «ونگاردیا» چاپ کاتالونیا، در آستانه تجربه اولین ال‌کلاسیکوخود به‌عنوان سرمربی بارسلونا گفت: به اهمیت ال‌کلاسیکو واقف هستم و می‌خواهم با بارسلونا در این بازی به پیروزی برسم، اما طوری این بازی را تجربه خواهم کرد که اولین بازی حرفه‌ای‌ام را به‌عنوان بازیکن تجربه کردم.

اخبار ورزشی - این فرصت مناسبی (حضور در ال‌کلاسیکو) برای من به‌عنوان سرمربی بارسلوناست، درست به مانند روزی که سرود لیگ قهرمانان را در این ورزشگاه افسانه‌ای (نوکمپ) شنیدم. از روزهایی که سرمربی بارسا هستم، لذت خواهم برد. برای رئال مادرید این بازی خیلی حیاتی است. آنها تیم بزرگی هستند و نمی‌دانم که چرا در بهترین سطح بازی خود نیستند، اما به‌هرحال ما باید خودمان را برای بازی ال‌کلاسیکو آماده کنیم.

سرمربی بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: اگر تیم من به پیروزی برسد، اما خوب بازی نکند، خوشحال و راضی به خانه نخواهم رفت. من اما ناپل را با ناراحتی ترک نکردم چون بازی فوق‌العاده سختی با ناپولی (در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) داشتیم. ناپولی با 10 بازیکن مقابل محوطه جریمه خودش دفاع می‌کرد و حتی اینسینیه و کایخون هم در دفاع به هم‌تیمی‌های خود کمک می‌کردند.

ستیِن درباره حضورش در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برای تماشای دیدار چهارشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: من تنها برای دیدن پپ گواردیولا به سانتیاگوبرنابئو نرفتم، بلکه برای تماشای بازی به آنجا رفتم. من به این دلیل رفتم تا بازی رئال و سیتی را ببینم چون رقابت، مطالعه مفاهیم فوتبالی و نتیجه‌گیری را دوست دارم. من و پپ هم درباره همه چیز صحبت کردیم. کاری که منچسترسیتی در برنابئو کرد می‌تواند به ما کمک کند، اما تنها تا حدودی.

تیم‌های رئال ماردید و بارسلونا از ساعت 23:30 فردا (یکشنبه) در هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند.