واکنش مدیر عامل پرسپولیس به احتمال تعطیلی لیگ

محمد حسن انصاری فرد در یک گفتگوی تلفنی با شبکه خبر درباره موضع باشگاه پرسپولیس و برگزاری لیگ در این شرایط گفت: ما تابع نظر سازمان لیگ هستیم و اگر بخواهند بازی ها را لغو کنند یا بدون تماشاگر یا با تماشاگر برگزار کنند، ما همان تصمیم را انجام می دهیم و فرقی برایمان ندارد که بنا بر انجام بازی ها باشد یا لغو آنها.

اخبار ورزشی- مدیرعامل پرسپولیس در مورد صحبت هایی که پیرامون مطالبات بازیکنان انجام می‌شود گفت: متاسفانه چه زمانی که پول ها را پرداخت کرده باشیم چه زمانی که نداده باشیم، خبرنگاران این سوالات را می پرسند. فکر می کنم بهتر است تیم به دور از حاشیه ها و با آرامش کار خود را دنبال کند. چیزی که مشخص است، وظیفه ما عمل به تعهدات مالی نسبت به بازیکنان است.

 انصاری فرد در ادامه درباره صحبت های فرهاد حمیداوی و اشاره به تمایل مقامات بالادستی به قهرمانی پرسپولیس گفت: افرادی که این صحبت ها را می کنند، شخصیت خودشان را پایین می آورند. هر اتفاق بی ربطی که می افتد، می گویند قرار است پرسپولیس قهرمان شود! برای ما هم مشکلاتی مانند شهرخودرو پیش آمده بود. مثلا شجاع خلیل زاده و فرشاد احمدزاده را بی مورد محروم کرده بودند اما در این وضعیت ما هیچ صحبتی در مورد اینکه مثلاً عزمی برای موفقیت یک تیم خاص وجود داشته باشد نکردیم. این که مثلا قرارداد برخی بازیکنان شهر خودرو به درستی بررسی نشده یا هر نهادی به هر دلیلی به آن ایراد وارد کرده، چه ارتباطی با باشگاه پرسپولیس دارد؟ به نظرم زمانی که یک تیم با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین است، نشان می دهد که در روزهای اوج اقتدار خود به سر می‌برد و اصلاً این صحبت‌ها موضوعیتی ندارد. بهتر است دیگران به فکر تیم و مشکلات خودشان باشند.