تاکید بر برگزاری لیگ برتر فوتبال

سهیل مهدی پس از جلسه امروز ستاد ویژه مبارزه با کرونا که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: در جلسه امروز اساتید فن و کارشناسان پزشکی ورزشی حضور داشتند و مباحث بسیار خوبی مطرح شد. قرار شد موارد مطروحه پس از جمع بندی نهایی ابلاغ گردد.

اخبار ورزشی - وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم که این پدیده شوم اجتماعی هر چه بهتر کنترل شود و آرامش هرچه سریع‌تر به میان مردم برگردد.

دبیر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار است نشستی طی چند روز آینده (شنبه) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور نمایندگان کل کشورها برگزار شود تا در باره چگونگی ادامه یا لغو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی تصمیم گیری شود. نتایج آن جلسه برای برنامه ریزی آتی مسابقات لیگ داخلی و ملی ما بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

مهدی در خصوص ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: ما لحظه به لحظه با فدراسیون پزشکی ورزشی در تماس و ارتباط هستیم تا در زمینه مبارزه با کرونا به روز باشیم. مسابقات لیگ برتر فعلاً بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و تمام دستورات لازم به باشگاه‌ها برای ضدعفونی و پلمب کردن رختکن‌ها ابلاغ شده است. هر گونه ابلاغ جدیدی که به دست ما برسد بلافاصله به باشگاه‌ها ارسال خواهیم کرد.