قلعه‌نویی: اسم تابش را می‌توان آقای با اصالت گذاشت

امیر قلعه‌نویی در خصوص لغو مسابقات فوتبال کشور به دلیل جلوگیری از شیوغ ویروس کرونا ، اظهار داشت: به نظرم این اتفاق خوبی بود که رخ داد. به هر حال سلامت بازیکنان، مربیان و همه عوامل برگزاری یک بازی، اهمیتش بیشتر از برگزار شدن یک فوتبال است. خوشحالیم که این اتفاق رخ داد هرچند به نظرم کمی دیر بود.

اخبار ورزشی-وی در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: این روز‌ها مشغول تمرین هستیم و شرایط خوب است. ما بازی مقابل ذوب‌آهن را آنالیز کردیم؛ بازی باکیفیتی بود. متاسفانه ما در این دیدار از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. اشتباهات زیادی هم داشتیم و همه این اتفاقات باعث شد بازی مساوی شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره بازی بعدی این تیم مقابل گل‌گهر، تصریح کرد: ما هفته به هفته پیش می‌رویم و الان مهم‌ترین بازی برای ما، مقابل گل‌گهر سیرجان است. این تیم در نیم‌فصل دوم متحول شده و نتایج خوب و قابل قبولی هم کسب کرده است. به همین دلیل ما بازی راحتی مقابل گل‌گهر نداریم.

قلعه‌نویی در واکنش به استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان، گفت: تابش انسان شریف و با اصالتی بود. فکر می‌کنم او حدود ۵۰ سال به فوتبال ایران و باشگاه سپاهان خدمت کرد و مدیر ارشد مخابرات بود و در آن حوزه هم خدماتی خوبی ارائه داد. او حدود ۵۰، ۴۰ سال است در ورزش حضور دارد و فعالیت می‌کند و اسم او را می‌توان آقای با اصالت گذاشت.

وی درباره اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما باید واقعیت‌ها را می‌گفتیم و این کار را هم کردیم. باشگاه رای صادر شده در این بازی را پیگیری می‌کند. به بازیکنان هم اعلام کردم در این خصوص حرفی نزنند. ما باید به آینده فکر و دعا کنیم هرچه زودتر ویروس کرونا ریشه‌کن شود.