افشاگری روزنامه انگلیسی درباره جزئیات دستگیری استوکس در دبی

طبق گزارش روزنامه سان،‌ مهاجم 31 ساله به خاطر بازبودن یک پرونده، پس از  استراحتی در دبی،در فرودگاه دستگیر شد.

اخبار ورزشی- شاهدان عینی ادعا کردند استوکس توسط افسران شرکت هواپیمایی امارات دستگیر و مجبور به ترک هواپیما شد.

این مهاجم که اکنون عضو تیم پرسپولیس است، باید  روز دوشنبه در دادگاه همیلتون حضور می یافت.

یک مسافر که  در پرواز حضور داشت، گفت:صداهای بلندی در کابین هواپیما شنیدم. به ما گفته شد در جای خود بمانیم تا بتوانند شخصی را از هواپیما خارج کنند. آنها از آقای آنتونی استوکس خواستند که با چمدانش به جلوی هواپیما بیاید.او اسکورت شد و من هم او را دیدم. همینطور آقایی را که اسباب او را در دست داشت.

یک سخنگوی پلیس اسکاتلند در این مورد گفت: مردی 31 ساله در ارتباط با دستور جلب در پرونده‌ای دستگیر شده است.

استوکس که تا سال 2016 برای هیبرنیان بازی می کرد، پیش تر تصاویری از خود و از اقامتش در هتل لوکس پالم جمیرا دبی به اشتراک گذاشته بود.

باشگاهش تایید کرد که هیچ اطلاعی از محل اقامتش ندارد و این اعلام بعد از ادعای استوکس بود که قادر به حضور در تمرین نبوده است.حتی ادعا شد که او مبتلا به ویروس کرونا بوده است.

امیر شفیع‌زاده که صفحه فیس‌بوک او را اداره می کند، گفت: استوکس گفت که در دبی است چرا که از آخرین بازی‌اش دیگر بعد از آخرین بازی‌آش به اینجا نیامد. او از مربی ما درخواست اجازه کرد که به خاطر خانواده‌اش دو روز بیشتر در دبی بماند.مربی ما هم پذیرفت.بعد منتظرش شدیم چون او به ما قول داده بود که در تمرینات ما شرکت کند.  او بعد از 2 هفته هنوز به تهران بازنگشته است. بعد از چند روز او گفت که بخاطر ویروس کرونا نمی تواند بیاید.