مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام برگزار شد

ابوالفضل قناعتی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام تهران گفت: مسابقه پرورش اندامی که در هفته‌های اخیر برگزار شد انتخابی تیم ملی بود.

اخبار ورزشی- رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام در خصوص بهداشت عمومی باشگاه محل برگزاری این رقابت‌ها گفت: بهداشت و ضدعفونی کردن به عهده مدیر باشگاه است. تا قبل از برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی پرورش اندام دستورالعمل تعطیلی باشگاه‌ها نیامده بود.

ابوالفضل قناعتی افزود: ورزشکاران با درخواست خودشان این مسابقات را برگزار کردند. این رقابت‌ها بدون حضور هواداران و تماشاگران برگزار شده است.

او با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال در پیک شیوع ویروس کرونا بدون حضور هواداران گفت: با استدلال به این موضوع ما توانستیم مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام را بدون تماشاگران و با رعایت اصول بهداشتی برگزار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که اگر به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی یکی از ورزشکاران به کرونا مبتلا می‌شد گفت: این مسابقه با حضور ۲۰ ورزشکار برگزار شد. حتی خود من هم در این مسابقات حضور نداشتم. ورزشکاران به درخواست خودشان مسابقه را برگزار کرده اند. به ما اعلام شده بود که برگزاری مسابقات انتخابی بدون حضور هواداران مشکلی ندارد.

رئیس هیئت مدیره پرورش اندام استان تهران در خصوص مجوز‌های لازم برای برگزاری مسابقات گفت: وقتی برای ملاجعفری این موضوع را توضیح دادم متوجه شد مشکلی نبوده است و تنها برای انتخابی تیم ملی این مسابقه برگزار شده است.

قناعتی افزود: ورزشکاران درخواست داشته‌اند که مسابقات با حضور تماشاگران برگزار شود که هیئت استان تهران با این موضوع مخالفت کرد.