آنتونی استوکس با دستبند در دادگاه

آنتونی استوکز بازیکن پرسپولیس که در بدو ورود به انگلیس در فرودگاه گتویگ لندن بازداشت شده بود، به اتهام تعقیب و آزار و اذیت نامزد سابقش در دادگاه حاضر شد.

 

اخبار ورزشی- بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، پیش از این دادگاهی در انگلیس حکم داده بوده که آنتونی استوکس تا چهار سال حق ندارد با نامزد سابقش تماسی برقرار کرده یا برای او ایجاد مزاحمت کند. نقض این حکم دادگاه توسط استوکس عاملی بوده که باعث شده حکم جلب او صادر شود و به همین علت بوده که او در بدو ورود به لندن بازداشت شده است.

دادستان در دادگاه اعلام کرد که استوکس سال گذشته با فرستادن چندین ایمیل و پیامک برای نامزد سابقش به او توهین‌های متعددی کرده و از الفاظی تهدیدآمیز استفاده کرده است. استوکس همچنین متهم است که با پدر و مادر نامزد سابقش تماس گرفته و درباره دخترشان الفاظ نامناسب و توهین‌آمیز استفاده کرده است. این  در حالی است که بر اساس حکم دادگاه هر گونه برقراری تماس استوکس با نامزد سابقش یا خانواده او ممنوع شده بود.

stox

بر اساس این گزارش استوکس با دستبند در دادگاه بخش همیلتون حاضر شده و با رد ادعای دادستان خود را بی‌گناه دانسته است. در نهایت این دادگاه استوکس را با قرار وثیقه موقتا آزاد کرده و او باید در روز 9 اردیبهشت در جلسه بعدی دادگاه حاضر شود.