خبر خوش به هواداران سپاهان/ بازگشت ایران پوریان

 تیم سپاهان در مسابقات این فصل فوتبال ایران و همچنین لیگ قهرمانان آسیا با چالشی جدی در خصوص مصدومیت بازیکنان روبرو شد. به طوریکه بعد از مصدومیت و دوری بلند مدت عزت الله پورقاز، گئورگی ولسیانی مدافع میانی و گرجی این تیم هم پیش از آغاز بازی‌های لیگ قهرمانان از ناحیه زانو دچار مشکل شد و به تفلیس رفت تا با انجام عمل آرتروسکوپی مصدومیتش رفع شود و به این ترتیب حدود یک ماه از جمع زردپوشان دور خواهد بود.

اخبار ورزشی- علاوه بر این دو بازیکن، دیگر بازیکنان تیم سپاهان هم دچار مصدومیت‌هایی در طول مسابقات شدند که با تلاش کادرپزشکی مشکل آن‌ها رفع شد تا به جمع سایر بازیکنان برگردند.

محمدایرانپوریان، مدافع راست سپاهان که برای مدتی طولانی اسیر مصدومیت بود و به صورت انفرادی تمرین می‌کرد، پس از پشت سرگذاشتن روند درمانی و انجام مراقبت‌های لازم، به آمادگی رسیده و به همین خاطر در این هفته به تمرینات گروهی تیم اضافه شده است.

علاوه بر وی، محمدرضا مهدی زاده نیز با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیتش، در کنار سایر نفرات برنامه‌های تیم را تمرین می‌کند.

کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان نیز که در اردوی قطر و پیش از بازی با السد، دچار کشیدگی در ناحیه عضلات کشاله ران شده بود پس از پشت سرگذاشتن روند درمانی تحت مراقبت کادرپزشکی سپاهان، آمادگی خودش را به دست آورده و به تمرینات گروهی اضافه شده تا خیال کادرفنی تیم بابت بازی‌های آینده که هنوز زمان برگزاری آن‌ها مشخص نیست، راحت باشد.

کادرفنی سپاهان با توجه به وقفه‌ای که در انجام مسابقات لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده، به برگزاری تمرین و حفظ آمادگی بازیکنان مشغول است و فعلا تعطیلی یا بازی تدارکاتی در برنامه این تیم وجود ندارد. زردپوشان اصفهان منتظر تصمیم سازمان لیگ برای مشخص شدن وضعیت زمان از سرگیری بازی‌های لیگی هستند.