درخشان: کار فنی کنم یا جواب طلبکارها را بدهم

به گزارش افکار نیوز ؛حمید درخشان در گفتوگو با فارس درباره کنارهگیریاش از سرمربیگری شاهین بوشهر گفت: از روز اول هم اشتباه کردم که دوباره به شاهین برگشتم. در این باشگاه هیچ چیز سر جای خودش نیست و به همین دلیل دیگر نمیتوانم با این تیم همکاری کنم. بازگشتم به شاهین بزرگترین اشتباهم بود و با شهامت هم اشتباهم را اعلام میکنم.

وی در مورد اینکه با مسئولان باشگاه شاهین صحبت کرده یا نه، گفت: افراشته از ریاست هیئت مدیره شاهین استعفا کرده و دیگر در این باشگاه سمتی ندارد. محمدپور مدیرعامل باشگاه هم انسان بسیار خوبی است اما قدرت اجرایی زیادی ندارد و نمی‌تواند تمام مشکلات را یک تنه حل کند.

سرمربی مستعفی شاهین بوشهر افزود: در تیم شاهین به جای اینکه کار فنی کنم باید جواب طلبکارها را می‌دادم. هنوز هم طلبکار سفر ما به ترکیه به من زنگ می‌زند که من از خجالت تلفنم را جواب نمی‌دهم. از محمد مومنی دستیارم خواهش کردم ۵ میلیون تومان از حساب شخصی‌اش به حساب این طلبکار بریزد. با این شرایط نمی‌توان در شاهین کار کرد.

درخشان تصریح کرد: در هیچ جای دنیا با این روش تیمداری نمیکنند. کجای دنیا مسئولان استانی میگویند از خودتان چک شخصی بدهید تا مشکلات حل شود. با این شرایط با چه امیدی به شاهین برگردم؟