ماشین‌سازی و روی بد سکه

ماشین‌سازی در دور رفت بازی‌ها و با رسول خطیبی برابر حریفان ارائه‌گر بازی‌های خوبی بود و نتایج خوبی هم گرفت به‌طوری که یکی از تیم‌های بالانشین بود و حتی تصور می‌شد با این روند برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا ماجراجویی کند! بعد از جدایی رسول خطیبی از این تیم؛ شاید ماشین‌سازی تصور می‌کرده به راحتی به این روند ادامه خواهد داد، اما اکنون یکی از تیم‌های نیمه پایین جدول است و بیم آن دارد جزو گزینه‌های سقوط لقب بگیرد.

اخبار ورزشی-ماشین‌سازی این روز‌ها روی بد سکه را می‌بیند. سرنوشت ماشین‌سازی تجربه خوبی برای تیم‌هاست که تصور می‌کنند برای نتیجه گیری فقط یک تیم خوب مهم است و سرمربی تأثیری در سرنوشت تیم ندارد. در روز‌های پیش‌رو به طور حتم احد شیخ‌لاری می‌تواند بیشترین تأثیر را روی تیم داشته باشد. اینکه ماشین‌سازی را به روز‌های خوب برگرداند و به نیمه بالای جدول ببرد.

در روز‌هایی که زمزمه می‌شد ماشین‌سازی به دنبال تغییر در کادر فنی خود است و شاید رضا مهاجری دوباره راهی ماشین‌سازی شود، باشگاه تصمیم گرفته از احد شیخ‌لاری دفاع کند که به طور حتم این تصمیم قابل دفاع است. در فوتبال چیزی به نام حمایت از سرمربی وجود دارد که حمایت در روز‌های بحرانی معنی دارد، در روز‌هایی که تیم نتیجه می‌گیرد حمایت از سرمربی طبیعی است.

به هر صورت احد شیخ‌لاری روز‌های سختی پیش‌رو دارد. روز‌های سختی که می‌تواند تبدیل به روز‌های خوب شود. واقعیت این است که ماشین‌سازی با وجود از دست دادن چند بازیکن؛ تیم خوبی است و مهره‌های خوبی در اختیار دارد. مهره‌هایی که در صورت هدایت صحیح از سوی کادر فنی می‌توانند امتیازات از دست رفته را در روز‌های آتی جبران کنند.

ماشین‌سازی این فصل دو نیمه متفاوت داشته. در دور رفت تیم‌های بزرگی را شکست داد و در دور برگشت به تیم‌های انتهای جدول باخت در حالی که تیم ماشین‌سازی همان تیم گذشته است. هفته‌های باقی‌مانده فرصت خوبی است که ماشین‌سازی در روند نتیجه گیری خود تغییر ایجاد کند و فصل را به خوبی به پایان ببرد. حمایت باشگاه از کادر فنی هم می‌تواند برای احد شیخ‌لاری و دستیارانش اتفاق خوبی باشد. اعتماد دوباره به طور حتم برای کادر فنی انگیزه ایجاد کرده است.