به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، در نيمه نخست ديدار تيمهاي استقلال و الجزيره امارات هواداران به شدت به قضاوت كيم دونگ جين داور كرهاي بازي در مقاطع مختلف اعتراض كردند.

* نزدیک به ۲۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. تا دقیقه ۲۰ بازی اجازه حضور تماشاگران در طبقه دوم از سوی مسئولان ورزشگاه صادر نشده بود اما از این دقیقه به بعد تماشاگران توانستند در طبقه دوم نیز استقرار یابند.

* دوربین عنکبوتی بر خلاف بازی‌های قبلی در لیگ قهرمانان آسیا، خاموش است و به نظر می‌رسد به خاطر مشکلاتی که در هدایت آن در دیدار قبلی که در این ورزشگاه میان پرسپولیس و الشباب امارات برگزار شد، این تصمیم صورت گرفته است.

* در فهرستی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته، دو نکته جالب وجود دارد. یکی اینکه نام سرمربی الجزیره در این فهرست درج نشده با این حال امضای او در کنار سمتش به چشم می‌خورد. موضوع جالب دیگر این است که مسئولانی که این لیست را تنظیم کرده‌اند در کنار نام ۶ بازیکن استقلال، علامت DEF به معنی مدافع درج شده است در حالی که استقلال در خانه و در بازی‌ که از حریف خود پیروزی می‌خواهد، با ۶ مدافع به میدان نرفته است.

* در جایگاه ویژه افرادی همچون علی فتح‌الله زاده، امیدوار رضایی، رسولی نژاد، بهمن فروتن، جواد زرینچه، شاهرخ بیانی و امید نمازی حضور دارند. همچنین دو نماینده AFC و مدیران باشگاه اماراتی در VVIP نشسته‌اند.

* پس از اینکه استقلال از حریفش گل نخست را دریافت کرد، مهدی رحمتی به شدت به مدافعان تیمش اعتراض کرد اما در عین حال از سوی هواداران استقلال مورد تشویق و حمایت قرار گرفت.

* توپ در اواخر نيمهي نخست چندين بار با اسپايدركم ورزشگاه برخورد كرد كه اين مساله باعث شد داور با متوقف كردن بازي، با دراپ بال ادامه بازي را از سر بگيرد.