برنامه های یحیی گل محمدی در پرسپولیس به هم ریخت

به خاطر تعطیلی لیگ تا اواسط فروردین‌ماه، تمرینات پرسپولیس هم تغییر کرده و دیگر به صورت روزانه برگزار نمی‌شود. یحیی که منتظر بود لیگ بعد از یک هفته تعطیلی دوباره روی ریل عادی خود بیفتد، با وجود وضعیت جدید، برنامه‌های خود را از دست رفته، می‌بیند. او به یکی از دستیارانش گفت: «من نمی‌دانم چرا هر وقت آماده هستیم تا یک کار بزرگ انجام بدهیم، با مشکلات عجیب مواجه می‌شویم.»

اخبار ورزشی- منظور گل‌محمدی، برنامه‌ای بود که پرسپولیسی‌ها نیز از آن صحبت می‌کردند یعنی قهرمانی در اسفندماه؛ آن‌ها منتظر بودند با بازگشت به لیگ و کسب ۳ برد مقابل ۳ تیم انتهای جدولی، قهرمانی خود را قطعی کنند ولی لیگ تعطیل شد و برنامه جذاب‌شان از بین رفت. حالا باید تا اواخر فروردین برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی صبر کنند.

در این مدت، یحیی گل‌محمدی نگران وضعیت بدنی بازیکنان است. او اعتقاد دارد در بهترین شرایط بدنی و روانی تیم، لیگ تعطیل شد و بازیکنان حدود یک ماه در اختیار خود هستند. سرمربی قرمز‌ها می‌گوید این طرف سال نهایتاً ۶ جلسه تمرین در دستور کار تیم قرار می‌گیرد و آن طرف سال، در بهترین شرایط، بازیکنان روز سوم یا چهارم فروردین به تمرینات بازمی‌گردند و از این رو، مشخصاً شرایط بدنی آن‌ها متفاوت خواهد بود. به همین علت است که نگرانی گل‌محمدی از وضعیت بدنی و به خصوص روانی بازیکنان بیشتر شده و می‌داند در این مدت تعطیلی یک ماهه، ممکن است انگیزه بازیکنان به پایین‌ترین حد خود برسد. اتفاقی که اگر رخ بدهد، قهرمانی را از سرخپوشان می‌گیرد.