میلیچ: استقلال برای من بیشتر از یک تیم فوتبال است

پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، بازیکنان تیم استقلال پس از تعویق مسابقات هفته بیست و دوم مقابل سایپا تهران و همینطور هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الوحده امارات با نظر فرهاد مجیدی تمرین آبی‌ها به مدت 10 روز تعطیل شد.

اخبار ورزشی- تعطیلات تقریبا بلند مدت برای بازیکنان استقلال که ماه سختی را به واسطه حضور در بازی‌های مرحله پلی آف، لیگ برتر و همینطور لیگ قهرمانان گذرانده بودند فرصت مناسبی شد تا استراحت کافی برای ادامه فصل داشته باشند. در کنار بازیکنان ایرانی، تعطیلات برای بازیکنان خارجی استقلال هم زمان کافی فراهم کرد تا با سفر به خارج از ایران با خانواده خود دیدار کنند.

پس از خروج هروویه میلیچ ، مدافع کروات آبی پوشان شایعاتی مطرح شد که این بازیکن به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران به گفته همسرش نباید به ایران سفر کند و هر زمان که این بیماری به صورت کامل متوقف شود او به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد؛ موضوعی که میلیچ آن را رد می‌کند.

میلیچ در پاسخ به این شایعه که قصد ندارد با شیوع کرونا به ایران برگردد به خبرنگار ایلنا گفت: "من در خانه هستم و از حضور در کنار خانواده‌ام لذت می‌برم، روزهای گذشته شایعات زیادی درباره بازگشت من به ایران وجود داشت. من حرف‌هایم را به سرمربی گفتم و سرمربی هم خیلی به من احترام گذاشت. من به سرمربی گفتم هر زمانی که آنها برای تمرینات تیم مقرر کنند، من آنجا حضور خواهم داشت".

او ادامه داد: بنابراین تمامی داستان‌ها به غیر از چیزی که گفتم کاملا دروغ و بی اساس است. من در بهترین سطح از فوتبال اروپا بازی کردم، یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و کاملا به قراردادم پایبندم. من حتی در زمستانی بندی برای فسخ قرارداد داشتم و می‌توانستم برای همیشه جدا شوم اما هرگز این کار را انجام ندادم. فکر می‌کنم فرصت خوبی باشد که بگویم همینطور تمامی شایعاتی که از حالا منتشر شد مبنی بر اینکه من تصمیم دارم در تابستان استقلال را ترک کنم هم به هیچ عنوان درست نیست.

بازیکن تیم استقلال تهران در پایان گفت: من فقط روی این فصل و موفقیت باشگاه تمرکز دارم (کسب جام، صعود از مرحله گروهی در لیگ قهرمانان و نبرد تا پایان لیگ). استقلال برای من بیشتر از یک تیم فوتبال است.