رسول پناه: تا زمان تعیین وضعیت مدیر عامل، سرپرست پرسپولیس هستم

مهدی رسول‌پناه، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مدت مسئولیت آقای انصاری‌فرد تعهدات مالی زیادی ایجاد شده و منتظر هستیم ایشان با حضور در جلسه هیئت مدیره درباره عملکرد چند ماهه و میزان تعهدات مالی و سایر موارد مربوط به مسئولیت خودش توضیح دهد.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: مطابق قوانین، استعفای آقای انصاری‌فرد باید در هیئت مدیره مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و تاکنون استعفایی از ایشان به دست ما نرسیده است.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: در زمان مسئولیت آقای انصاری‌فرد تعهدات مالی گسترده‌ای برای پرسپولیس ایجاد شده و چک‌های زیادی تحت عنوان هزینه‌های باشگاه خرج شده و الان با بدهی به روز مواجه هستیم و منتظریم آقای انصاری‌فرد در جلسه هیئت مدیره در این موارد و تعهدات جدید برای پرسپولیس توضیح دهد.

رسول‌پناه خاطرنشان کرد: با تصمیم هیئت مدیره تا زمان تعیین وضعیت مدیرعامل، سرپرست باشگاه پرسپولیس هستم.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از جلسه هیئت مدیره و نظر به اینکه آقای انصاری‌فرد تماس‌های هیئت مدیره باشگاه را بدون پاسخ گذاشته و به جهت اداره امور باشگاه مقرر شد، آقای مهدی رسول‌پناه، رئیس هیئت مدیره باشگاه سرپرستی امور را عهده‌دار شوند. بدیهی است در آتیه نزدیک تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد.