منچستر یونایتد هم تمریناتش را به خاطر کرونا تعطیل کرد

باشگاه منچستریونایتد پس از آخرین توصیه‌های دولت انگلیس مبنی بر شیوع ویروس کرونا (کووید 19) در این کشور، برنامه تمرین تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر را تغییر داد. بر این اساس تمرین بازیکنان منچستریونایتد لغو و ضمن دادن استراحت یک روزه، به بازیکنان این تیم توصیه شده که برنامه‌های تمرینی خود را به صورت انفرادی و در خانه پیگیری کنند.

اخبار ورزشی- بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس روز گذشته (دوشنبه) به همه شهروندان این کشور توصیه کرد که در تلاش برای انجام اقدامات جدی برای مقابله با رشد سریع ویروس کرونا، از حضور در دفاتر اداری، رستوران‌ها، سالن تئاترها ومکان‌های عمومی دوری کنند، این در حالی است که تاکنون بیش از 1500 نفر در انگلیس به این ویروس کشنده مبتلا شده‌اند.

برخی باشگاه‌های لیگ برتری از جمله لسترسیتی از هفته گذشته تمرینات خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف کرده‌اند، این در حالی است که برخی بازیکنان آنها در شرایط خود قرنطینگی هستند، اما تاکنون در هیچیک از بازیکنان منچستریونایتد علائم این ویروس دیده نشده است. منچستری‌ها اما با لغو تمرین خود، سعی دارند از بازیکنان خود بیشتر در مقابل این ویروس مراقبت کنند.

پس از ابتلای چند تن از چهره‌های شاغل در لیگ برتر انگلیس از جمله هادسون اودوی، بازیکن چلسی و میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به کرونا، مسئولان فوتبال انگلیس روز جمعه هفته گذشته جلسه‌ای اضطراری برگزار کردند که نتیجه آن لغو تمامی مسابقات فوتبال انگلیس از جمله لیگ برتر انگلیس تا تاریخ 16 فروردین سال 1399 بود.