کمک ۵۰۰ میلیونی جهانبخش برای مقابله با کرونا

شیوع گسترده ویروس کرونا در گیلان زندگی مردمان دیار گیل و دیلم را تحت‌الشعاع قرار داده و بعضاً کمبود امکانات باعث شده روزهای کرونایی برای مردمان خطه جنوبی دریای کاسپین سخت و طاقت‌فرسا شود.

اخبار ورزشی- علیرضا جهانبخش ، لژیونر گیلانی تیم فوتبال برایتون انگلیسی مبلغ 500 میلیون ریال به ستاد هدایت کمک‌های مردمی جهت رفع بحران سلامت استان گیلان کمک کرد؛ این ستاد توسط چند تن از پزشکان برجسته گیلانی تشکیل‌شده و کمک‌های مردمی را بر اساس نیازسنجی‌ها بین مراکز درمانی استان گیلان به‌صورت عادلانه توزیع می‌کند.

لژیونر گیلانی پیش‌ازاین مبلغ شش هزار یورو معادل 100 میلیون تومان نیز به استان قزوین برای مقابله با ویروس کرونا کمک کرده و از ورزشکاران پیشگام به شمار می‌رود.

جهانبخش زاده 20 مرداد 1372 در جیرنده از توابع شهرستان رودبار بوده و از تیم فوتبال داماش گیلان به فوتبال اروپا معرفی شد؛ وی پس از حضوری موفق در تیم‌های هلندی نایمخن و آلکمار به‌عنوان گران‌ترین لژیونر تاریخ فوتبال کشورمان با قراردادی به مبلغ 17 میلیون پوند به تیم فوتبال برایتون در لیگ برتر انگلیس منتقل شد.

به گزارش فارس، پیش‌ازاین ورزشکارانی نظیر کمیل قاسمی، رسول خادم، امیر مهدی زاده، سعید عزت الهی، سیدجلال حسینی و علی کریمی با ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به گیلانیان، به یاری مردم این استان در مقابله با ویروس کرونا شتافتند.