خواهران منصوریان پرسپولیسی هستند یا استقلال؟

شهربانو منصوریان، عضو تیم ملی ووشو کشورمان، در مورد وضعیت این رشته در سال سپری شده اظهار کرد: سال ۹۸ سال خوبی برای ووشو ایران بود چراکه در اکثر مسابقاتی که بازیکنان حاضر شدند با یک موفقیت چشمگیر برگشتند. برای من و خانواده هم خیلی خوب بود و خاطرات خوبی برایمان رقم خورد.

اخبار ورزشی- وی افزود: هر سالی قطعا اتفاقات تلخ و شیرین زیادی دارد، اما بشخصه برای من شیرین‌ترین آن قهرمانی و کسب مدال طلا به همراه خواهرم در رقابت‌های جهانی بود و تلخ‌ترین آنهم شیوع ویروس کرونا بود که تقریبا کل جهان را درگیر کرده است.

شهربانو منصوریان با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها توضیح داد: بانوان بخش مهمی از جامعه هستند بنابراین تحقق خواسته‌های آن‌ها همیشه باید مانند سایر موارد در اولویت باشد. در بخش ورزشی اگر بخواهیم به آن خواسته بپردازیم همان مسئله تکراری و همیشگی حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست که خوشبختانه امسال شاهد آن بودیم. خودم بشخصه خیلی اهل فوتبال نیستم و برایم رنگ‌ها اهمتی ندارد چراکه هم در پرسپولیس دوستان خوبی دارم و هم در استقلال ، اما از آنجایی که اصفهانی هستم و با تیم سپاهان هم همکاری می‌کنم بیشتر طرفدار طلایی پوشان هستم.

دارنده مدال طلای جهان افزود: تا سال‌ها پیش بیشتر رشته‌هایی مانند تکواندو، کاراته و ... دیده می‌شدند، اما پس از موفقیت‌های اخیری که ووشو به دست آورد خوشبختانه الان طرفداران و علاقه‌مندان ووشو هم بیشتر شده است. این مسئله قطعا برای من دلگرمی است چرا که هر کسی را دیده‌ام نگاهش به ووشو مثبت بوده این یعنی که ما کارمان را به درستی انجام دادیم.

منصوریان در پایان گفت: می‌دانم هموطنانم این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند، اما باور کنند هر سختی یک پایانی هم دارد و روز‌های خوش از راه خواهند رسید البته به شرط همکاری باهم، برای من بشخصه در ورزش بار‌ها پیش آمده که با ناامیدی مواجه شدم، اما هر بار که به پایان آن فکر کردم و تلاش کردم برای آن، همیشه با خوشی برایم به اتمام رسیده است. آرزوی موفقیت و شادی را برای همه مردم عزیز کشورم دارم و امیدوارم که لب‌شان در سال جدید همواره خندان باشد.