خط و نشان سخنگوی وزارت ورزش برای یک باشگاه لیگ برتری+عکس

با گسترش ویروس کرونا و تعطیلی اکثر امور، فوتبال هم در ایران فعلا به حالت تعطیل درآمده و مسابقات لیگ برتر برای مدت نامعلومی لغو شده اند. با این حال گویا تعدادی از باشگاه ها تصمیم گرفته اند که تمرینات خود را در این وضعیت از سر بگیرند و آمادگی خود را برای ادامه رقابت ها حفظ کنند. این در حالی است که هنوز حتی معلوم نیست رقابت ها از چه تاریخی آغاز می شود و آیا اصلا می توان لیگ این فصل را به پایان برد یا نه؟

اخبار ورزشی- در همین خصوص هم ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش با انتشار اطلاعیه هایی،از تمامی باشگاه ها خواسته تا تمرینات خود را برگزار نکنند. حالا هم مازیار ناظمی ، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان با انتشار توییتی به صورت جدی از عملکرد باشگاهی که در این شرایط تمرینات خود را از سر گرفته انتقاد کرد و عواقب انضباطی و قضایی آن را متوجه خود آن ها دانست.

قرار است سازمان لیگ نیز به عنوان متولی لیگ برتر و لیگ آزادگان به صورت رسمی از تمامی تیم ها بخواهد تا اطلاع ثانوی و حداقل تا پانزدهم فروردین ماه از برگزاری تمرینات گروهی خودداری کنند.
گویا ستاد مقابله با کرونا در ورزش باتوجه به اهمیت توجه به هشدارهای وزارت بهداشت و خودداری از تجمع برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همزمان در حال رایزنی با مقام قضایی کشور و نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال مثل کمیته انضباطی است تا با مدیران و مربیانی که سلامت بازیکنان و خانواده های شان را از طریق اصرار به برگزاری تمرین به خطر می اندازند، برخورد شود.