بهترین ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی است!

ظهردیروز سیدجلال حسینی در نظرسنجی اسطوره ایران در لیگ قهرمانان آسیا از رقیب خودش فرهاد مجیدی جلو بود و به عنوان برنده انتخاب شد، اما با اعلام سایت AFC رای‌گیری در شرایطی به پایان رسید که مجیدی از سیدجلال جلو زده بود. با این وجود باشگاه پرسپولیس نسبت به چنین اتفاقی واکنش نشان داده است. پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند زمان اول بودن سیدجلال حسینی نظرسنجی به پایان رسیده بود و طبق ادعای آنها بخش رسانه‌ای AFC چنین خبری را تایید کرده است. همچنین پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند سایت AFC دستکاری شده که چنین اتفاقاتی رخ داده است.

اخبار ورزشی- محمدنوری فر مدیررسانه ای باشگاه استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در کانال شخصی خود نوشت:

می‌گویند سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد حمله قرار گرفته و آرای نظرسنجی دستکاری شده اما درستش این است که بپرسیم چرا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تا این حد آبکی است که مقابل یک نظرسنجی پنج‌گزینه‌ای ناتوان است و ارور می‌زند؟!

متاسفانه همه ما عروسک خیمه شب بازی چند أدمین در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم که هر چند وقت یکبار با راه انداختن نظرسنجی‌های هدفمند و دوقطبی بین طرفداران آبی و قرمز و الهلال و الاتحاد برای رسانه‌های کنفدراسیون کلیک و لایک و فالوور می‌خرند و خودشان می‌دانند که غیر از ایرانی‌ها و عربستانی‌ها مشتری خاصی در آسیا ندارند.

به نظرم عنوان «بهترین ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا » بدون حرف و حدیث به فرهاد مجیدی تعلق دارد که حداقل یکبار دستش به آن جام رسیده. آمارها و مستندات این را ثابت می‌کند.‌

بهترین ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی است!