به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری ۱۳ بازی آغاز شد که در مهمترین بازیها پیکان، صدرنشین گروه اول که در سمنان میهمان استیل آذین بود به تساوی یک بر یک دست یافت و همچنان صدرنشین باقی ماند.

پیکان با این تساوی برای لیگ برتری شدن ۲ هفته حساس را پیش رو خواهد داشت.

ایرانجوان بوشهر، تیم دوم جدول هم در خانه به مصاف شهرداری بندرعباس رفت و در پایان جدال ۲ تیم با حساب ۲ بر صفر به سود شهرداری خاتمه یافت تا این تیم فاصله‌اش را با پیکان به عدد ۴ برساند و جدال حساسی را با این تیم برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

نساجی مازندران که با یک بازی کمتر و در رده چهارم جدول، شانس صعود به لیگ برتر را داشت، با تساوی برابر نفت مسجد سلیمان امیدهای خود را از دست داد تا آلومینیوم هرمزگان، صدرنشین بدون بازی در هفته چهارم صعود خود را جشن بگیرد.

دیدار آلومینیوم هرمزگان و تربیت یزد هم که قرار بود امروز برگزار شود به دلیل درخواست مسئولان آلومینیوم برای برگزاری جشن صعود به لیگ برتر فردا جمعه برگزار خواهد شد.

برق شیراز، قعر نشین گروه دوم که حال و روز خوبی نداشت این هفته در شیراز میزبان ماشین سازی تبریز بود و با قبول شکست ۲ بر صفر به دسته دوم سقوط کرد.

نتایج کامل دیدارهای امروز:

پنج شنبه ۱۷ فروردین

شهرداری اراک صفر - صنعت ساری صفر

فولاد یزد یک - مس رفسنجان صفر

پارسه تهران ۲ - سایپا شمال یک

استیل آذین سمنان یک - پیکان تهران یک

گسترش فولاد یک - پیام مخابرات فارس یک

اتکاء گلستان صفر - ابومسلم خراسان صفر

پاس همدان ۴ - شهرداری یاسوج یک

کاوه تهران صفر - گهر زاگرس دورود صفر

برق شیراز صفر - ماشین سازی تبریز ۲

نیروی زمینی تهران یک - شیرین فراز کرمانشاه یک

نساجی مازندران صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

ایرانجوان بوشهر ۲ - شهرداری بندرعباس صفر

استقلال صنعتی ۲ - گل گهر سیرجان صفر