آن نامه را نخوانده پاره کردم!

دی‌ماریا یکی از بازیکنان ثابت آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ بود تا اینکه در دیدار یک‌چهارم نهایی مقابل بلژیک آسیب دید و دیدار نیمه‌نهایی برابر هلند را از دست داد. او در دیدار فینال مقابل آلمان روی نیمکت حضور داشت اما در نهایت به میدان نرفت و آلبی‌سلسته با نتیجه ۱-۰ مغلوب حریف شد. او اکنون فاش کرد که رئالی‌ها قصد داشتند مانع از حضور او در دیدار نهایی شوند.

اخبار ورزشی- دی‌ماریا به تله‌فوت گفت: تنها سه نفر حقیقت را می دانند، دانیل مارتینس، پزشک تیم، الخاندرو سابِیا، سرمربی و من. من در دیدار مقابل بلژیک، دچار آسیب‌دیدگی شدم. من ۹۰ درصد آماده بودم. شرایط پای من کاملا خوب نبود اما می‌خواستم بازی کنم و اهمیت نمی‌دادم که اگر دیگر نتوانم فوتبال بازی کنم. این یکی از چیزهایی بود که به من گفته شد ممکن است اتفاق بیفتد اما این فینال جام جهانی بود؛ فینال من. می‌دانستم رئال مادرید می‌خواهد من را بفروشد و نامه‌ای از آنها دریافت کردم. دانیل به من گفت که نامه از طرف رئال است اما من نمی‌‌خواستم حتی آن را بخوانم و پاره‌اش کردم. رفتم تا با الخاندرو صحبت کنم و به او موضوع را گفتم و گریه کردم چون ۱۰۰ درصد آماده نبودم. می‌دانستم او من را دوست دارد و می‌خواهد که من بازی کنم اما به دنبال بهترین تصمیم برای تیم بود. می‌خواستم تزریقی در پایم انجام بدهم. می‌خواستم تلاشم را بکنم اما بعد از جلسه، او تصمیم گرفت انسو پرس را به جای من بازی بدهد.

دی‌ماریا همچنین در مورد شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی رقابت‌های فوتبال در سراسر دنیا شد، گفت: آنچه تجربه می‌کنیم، دیوانه‌کننده است. ما دوران خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم. ما ۱۴ روز است که در خانه حبس شده‌ایم. تنها یک بار به سوپر مارکت رفتیم و برگشتیم زیرا نمی‌خواهیم بچه‌های‌مان را در معرض خطر قرار بدهیم. خوشبختانه از طریق تماس تصویری می‌توانیم هر روز با خانواده‌مان در آرژانتین صحبت کنیم و این آرامش بیشتری به ما می‌دهد.