مهاجم جنجالی پرسپولیس در اندیشه جدایی

آنتونی استوکس در تازه ترین مصاحبه خود که بازتاب زیادی در رسانه های اسکاتلند و انگلیس داشته، از تمایلش برای بازگشت به فوتبال این دو کشور صحبت کرد؛ بخصوص تیم هیبرنین اسکاتلند که استوکس پیش از این سه بار در آن عضویت داشته است.

اخبار ورزشی - در بخشی از مصاحبه استوکس آمده است: من تیم هیبز را دوست داشتم. حتی آخرین باری که در این تیم بودم، دوست داشتم برای زمان بیشتری در آن بمانم. احتمالاً می توانستم بیشتر در این باشگاه بمانم اما بعضی مواقع من در جای خودم ایستاده ام و این می توانم برایم مشکل ساز شود. ای کاش بیشتر در هیبز می مانم.

وی ادامه داد: قطعاً می خواهم به فوتبال انگلیس یا اسکاتلند برگردم ولی اینکه کجا بخواهم به فوتبالم پایان بدهم را نمی دانم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: صادقانه بگویم دوست دارم یکبار دیگر در تیم هیبز بازی کنم ولی بعید است که این اتفاق بیافتد.

استوکس همچنین در گفتگوی «لایو» اینستاگرام خود به «ماروین بارتلی» هم تیمی سابق خود در تیم هیبز گفت: فکر می کنم محتمل است که یکبار دیگر در اسکاتلند بازی کنم. من هنوز حتی ۳۲ ساله نیستم. در سال های گذشته در لیگ کشورهای دیگر بازی کرده ام و این کار، سخت است. اما من هنوز گرسنه (بازی) هستم. احتمالاً حتی بیش از الان.

 نکته عجیب اینجاست که سایت های انگلیسی و اسکاتلندی از استوکس به عنوان بازیکن آزاد یاد کرده اند نه بازیکن پرسپولیس!