۱۰ تیم خشن لیگ برتر اسپانیا را بشناسید

خطا کردن در مسابقات فوتبال جزئی از این ورزش است. بازیکنان فوتبال پس از ارتکاب خطا‌های شدید و خاص باید با کارت‌های زرد و قرمز جریمه شوند. به طور کلی تیم‌هایی که بیشترین دریافتی این کارت‌ها را دارند جزء خشن‌ترین تیم‌های فوتبالی محسوب می‌شوند.

اخبار ورزشی- در ادامه گزارش ۱۰ تیم خشن تاریخ مسابقات لالیگا (لیگ برتر فوتبال اسپانیا) بررسی می‌کنیم.

تیم فوتبال والنسیا با دریافت ۳۷۲۰ کارت زرد در تاریخ رقابت‌های لالیگا خشن‌ترین تیم این مسابقات محسوب می‌شود. فاصله این تیم با تیم دوم این جدول به اندازه‌ای است که احتمالا چند سال دیگر هم از این حیث رکورد دار باشد.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید که به بازی فیزیکی و جنگده معروف است در رده دوم خشن‌ترین تیم تاریخ اسپانیا قرار گرفته است. اتلتیکویی‌ها ۳۶۴۸ کارت زرد، در تاریخ برگزای این مسابقات گرفته اند.

تیم فوتبال اسپانیول که همشهری تیم فوتبال بارسلونا است با دریافت ۳۶۴۷ کارت زرد عنوان سوم خشن‌ترین تیم لالیگا را به خود اختصاص داده است.

رده چهارم این رتبه بندی را تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو به خود اختصاص داده است. این تیم ۳۵۴۰ کارت زرد در تاریخ رقابت‌های لالیگا دریافت کرده است.

تیم فوتبال سویا در رده پنجم از حیث دریافت کارت زرد در تاریخ لالیگا ایستاده است. این تیم ۳۵۱۶ کارت زرد دریافت کرده است.

کهکشانی‌های مادریدی ششمین تیم خشن رقابت‌های لالیگا اسپانیا هستند. تیم فوتبال رئال مادرید ۳۱۵۳ کارت زرد در تاریخ رقابت‌های لالیگا دریافت کرده است. بدون شک یکی از خشن‌ترین بازیکنان این تیم سرخیو راموس است. او در ۲۵ بازی این فصل خود در ترکیب تیم رئال مادرید ۷ کارت زرد گرفته است.

رقیب سنتی رئالی‌ها یعنی تیم فوتبال بارسلونا در جدول خشن‌ترین‌های لالیگایی یک پله پائین‌تر از این تیم ایستاده است. این تیم ۳۰۷۴ کارت زرد را در تاریخ رقابت‌های لالیگا دریافت کرده است.

تیم فوتبال رئال ساراگوسا با دریافت ۲۹۸۰ کارت زرد در رده هشتم از حیث دریافت کارت زرد قرار گرفته است.

رده نهم جدول خشن‌ترین تیم‌های لالیگایی را تیم رئال بتیس به خود اختصاص داده است. بتیسی‌ها ۲۹۰۹ کارت زرد را در تاریخ این رقابت‌ها دریافت کرده اند.

دهمین تیم از نظر گرفتن کارت زرد تیم فوتبال رئال سوسیه داد است. این تیم ۲۷۸۱ کارت زرد دریافت کرده است و خشونت کم تری را نسبت به تیم‌های دیگر داشته است.