رئال مادرید چرا دیگر رونالدو را نمی خواهد؟

شایعات بسیاری از حضور دوباره  کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره فوتبال جهان در تیم فوتبال رئال مادرید  شنیده می‌شود، اما مسئولان این تیم اسپانیایی به تازگی درباره با این موضوع واکنش نشان داده و ادعا کرده اند که راضی به حضور دوباره رونالدو در این تیم نیستند.

اخبار ورزشی- گفته می‌شود مسئولان این تیم اسپانیایی اعلام  کرده اند که بر خلاف افکار عمومی روش‌های دیگری را برای موفقیت تیمشان دنبال می‌کنند و به فکر بازگشت ستاره سابق خود نیستند تا جایی که یکی از مدیران در توئیتی اعلام کرده که زمان حضور رونالدو در این تیم گذشته و افکارمان پس از او چیز دیگری است. اختلافی که شاید پس از پنجمین قهرمانی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا همراه با تیم رئال مادرید همزمان بود و پس از آن نیز با جدایی زیدان از سرمربیگری کهکشانی های مادرید در آن زمان، هیزم آتش اختلاف های پرز و رونالدو را افزایش داد تا جایی که درگیری میان مدیر و بازیکن سبب جدایی رونالدو و حضور این بازیکن در تیم فوتبال یوونتوس شد.

گفتنی است با توجه به شیوع و رشد بالای کرونا ویروس در کشور ایتالیا و همچنین احتمال ورشکستگی باشگاه یوونتوس، رونالدو اصلی‌ترین گزینه این تیم ایتالیایی برای فروش و رهایی از معضل‌های اقتصادی است. بدین ترتیب از تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای مقصد آینده رونالدو یاد خواهد شد.