شایعه بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال/ فرهاد مجیدی می ماند

احمد سعادتمند در بدو ورود با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است. استقلال به خاطر مدیریت غلط در سال‌های گذشته، مولد بدهی بوده، بنابراین هر مدیری که می‌آید باید تلاش کند ابتدا با طلبکاران سر و کله بزند.

اخبار ورزشی-احمد سعادتمند هم مدتی در هیئت‌مدیره استقلال بود و حالا مدیرعامل شده. با توجه به وضعیت موجود و اینکه سعادتمند هنوز کارنامه درخشانی در این سطح از مدیریت نداشته، هواداران نسبت به آینده ناامید هستند. سعادتمند، اما می‌گوید تلاش خود را خیلی زود آغاز کرده تا بتواند با کمک هیئت‌مدیره مشکل را حل کند. در همین بدو ورود او هم کم شایعه درباره نیمکت استقلال مطرح نبوده؛ اینکه فرهاد مجیدی را می‌خواهند کنار بگذارند تا امیر قلعه‌نویی را بیاورند.

فرهاد مجیدی در زمان امضای قرارداد با استقلال در دفتر موسوی عضو سابق هیئت‌مدیره باشگاه، تأکید داشت طولانی‌مدت بماند و باشگاه حمایت کند تا بتواند تیمی قدرتمند بسازد. آن زمان موسوی گفت همه‌جوره پشت او خواهد بود.

در عین حال اعضای دیگر هیئت‌مدیره از جمله منزوی و خلیل زاده هم به فرهاد قول‌هایی دادند. حالا، اما با تغییراتی که صورت گرفته انگار دیگر هیچ چیز شبیه قبل نیست. در این مدت هم کم شایعه درباره استعفای احتمالی مجیدی نبوده است.

منتها این بار قضیه طور دیگری است. می‌گویند سعادتمند خیلی علاقه‌ای به کار با فرهاد ندارد؛ موضوعی که البته مدیرعامل تازه‌وارد کلاً آن را تکذیب کرده است. سعادتمند به بعضی از اعضای هیئت‌مدیره گفته این شایعاتی که مطرح شده صحت ندارد و حامی مجیدی است. او تأکید کرده این‌قدر مشکل مالی دارند که فقط تمرکزش روی حل آنهاست نه مسئله دیگری.