اختلافات در باشگاه استقلال ادامه دارد

عبدالرضا موسوی عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال که پس از اختلاف با علی فتح الله زاده و اسماعیل زاده از حضور در جمع آبی ها استعفا داده بود، با وجود کناره گیری فتح الله زاده و استعفای خلیل زاده باز هم حاضر نشد به درخواست ها برای بازگشت اش پاسخ مثبت بدهد.

اخبار ورزشی- عضو سابق و متمول باشگاه استقلال در شرایطی که خودش برای مدیر عامل شدن علی فتح الله زاده تلاش می کرد، بعد از اتفاقی که افتاد و به قول خودش از  طرف حاجی و دیگر اعضای هیات مدیره دور خورد به مخالف سرسخت او بدل شد و اعلام کرد که سراغ گزینه دوم مدیر عاملی می رود. هرچند که موسوی با موافقت رسمی ورارت ورزش با سرپرستی فتح الله زاده اجازه و مجال این کار را پیدا نکرد تا پس از مصاحبه هایی تند و جنجالی علیه وزیر ورزش که حکم خراب کردن  پل های پشت سرش برای بازگشت را داشت از ادامه حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا بدهد. بعد از استعفا و رفتن فتح الله زاده و آمدن احمد سعادتمند که رابطه خوبی با موسوی داشت بازهم بحث بازگشت مالک شرکت هواپیمایی زاگرس به استقلال مطرح شد.

پس از وقفه ای چند روزه سرانجام مشخص شد وزارت ورزش برنامه ای برای بازگرداندن موسوی ندارد. پس از آن هم نامه نگاری ها و پست گذاشتن های مجازی مدیران و سرمربی استقلال شروع شد. موسوی در نامه سرگشاده اش بازهم همان اتهام ها را نسبت به وزارت ورزش تکرار کرد و از گماشتن افراد کوچک در استقلال انتقاد کرد که با پست ها و واکنش های بعدی اش مشخص شد منظورش هم فتح الله زاده بوده و هم سعادتمند!

این در شرایطی است که  شنیده می شود که احمد سعادتمند بعد از فتح الله زاده گزینه دوم موسوی برای مدیر عاملی باشگاه استقلال بود که قصد داشت سراغ او برود. در  واقع هردو مدیر عامل مغضوب گزینه های مدنظر موسوی بودند. حالا چرا حاجی و سعادتمند مغضوب این عضو متمول شدند؟ موسوی همان طور که برخی هم در مصاحبه هایشان اشاره کرده اند زودرنج است و در ماجرای فتح الله زاده هم پس از آن رفتار ها احساس کرد به او بی احترامی شده و از طرف هیات مدیره دور خورده است.  

درباره سعادتمند هم شنیبده می شود با اینکه موسوی خودش برای مدیرعاملی روی او نظر داشت و پس از ماجرای فتح الله زاده حامی او برای مدیرعاملی باشگاه بود، اما احساس کرد از طرف او هم دور خورده است. این که در پشت پرده استقلال دقیقا چه می گذرد واقعا مشخص نیست. یکبار کامران منزوی گفت خدا از کسانی که بین موسوی و خلیل زاده اختلاف انداختند نگذرد اما مشخص نکرد منظورش با چه کسی است! بعد از استعفای فتح الله زاده  و آمدن سعادتمند و حجت نظری به هیات مدیره بود که موسوی برای بازگشت چراغ سبز نشان داد و حتی عنوان شد که همراه با دیگر اعضا با وزیر به صورت ویدئویی جلسه داشتند و شایعه سرپرستی او هم بر سر زبان ها افتاد. هرچند که خودش پیش از این گفته بود فرصت این کار را ندارد.

در ادامه سعادتمند هم حضور موسوی در هیات مدیره و هم جلسه ویدئویی او با وزیر را تکذیب کرد. مدیر عامل جدید آبی ها تاکید کرد موسوی جایی در هیات مدیره ندارد اما درب باشگاه به روی او و تمام کسانی که میخواهند به استقلال کمک کنند باز است. بعد هم از حل کردن مشکلات مالی از طریق طریق دوستان متمول و جدب اسپانسر خبر داد که  این وعده مدیرعامل جدید با واکنش تمسخر آمیز موسوی روبرو شد.

طبق شنیده ها موسوی از اینکه تصور می کند برای بازگشت به استقلال از طرف سعادتمند دور خورده حسابی از دست او که روزی حامی اش بود و می خواست به جای فتح الله زاده مدیرعاملش کند ناراحت است. از طرف دیگر گفته می شود سعادتمند که همزمان با فتح الله زاده یکی از گزینه های اصلی مدیرعاملی بود وقتی دید موسوی پشت حاجی درآمده از او دلخور و دل چرکین شد!  

کامران منزوی و خلیل زاده که نقش مستقیم و موثری در مدیرعامل شدن فتح الله زاده داشتند پس از رفتن حاجی استعفا دادند. منزوی به صراحت گفت که از استعفا فتح الله زاده هم ناراحت است و هم عصبانی و بر استعفا و رفتن از استقلال اصرار دارد. خلیل زاده هم  معمولا از وزارت خانه ورزش حرف شنوی داشت به تکدیب شدن خبر استعفایش واکنش تندی واکنش تندی نشان داد و گفت رفتنی است. منزوی همچنین اعلام کرد سعادتمند انتخاب وزارت ورزش است و هیات مدیره هیچ نقشی در مدیرعامل شدن اش ندارد تا به این ترتیب او هم زیرپوستی مخالفتش با سعادتمند را نشان دهد. البته با توجه به اختلاف در ماجرای فتح الله زاده منزوی و حتی خلیل زاده در یک تیم و طرف قرار نمی گیرند. در مجموع سعادتمند و نظری آمده اند و وزارت ورزش درحال رایزنی است در کنار آنها هیات مدیره ای همسو تشکیل بدهد که موسوی و منزوی جایی در آن ندارند و خلیل زاده هم تمایلی به ادامه همکاری با آن ندارد!