افشاگری عضو فدراسیون فوتبال درباره شایعه حضور کالدرون در تیم ملی

محمد صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره انتقاداتی که نسبت به مدیر برنامه‌های دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از قول او مطرح شده است، بیان کرد: من هیچ انتقادی از رضا فیض بخش (مدیر برنامه‌های دراگان اسکوچیچ) نکرده ام و منظورم از فردی که می‌خواهد با بازارگرمی و راه انداختن معادله‌ای بچه گانه، موکل خود را به یک باشگاه ایرانی یا حاشیه خلیج فارس بفروشد، مدیر برنامه‌های  گابریل کالدرون  سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران است. او می‌خواهد با پیش کشیدن بحث پیشنهاد تیم ملی ایران به کالدرون قیمت این مربی را بالا ببرد.

اخبار ورزشی- او افزود: ما قرارداد محکمی با سرمربی کروات تیم ملی امضاء کرده ایم و به همین دلیل به این راحتی این قرارداد فسخ نخواهد شد. فدراسیون برای چهار بازی باقی مانده تا پایان مرحله دوم انتخابی جام جهانی باید ۲۰۰ هزار دلار پرداخت کند. او تاکنون یک روز هم تیم ملی را تمرین نداده و با این وضعیت عقلانی نیست قرارداد را فسخ کرده و با قیمت بالاتری سراغ جذب یک مربی دیگر برویم.

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال ایران اظهار داشت: به هر حال تغییر سرمربی تیم ملی در مقطع فعلی از نظر من مسخره بازی است و نباید در این شرایط دنبال چنین کاری باشیم.