۱۰ بازیکن با ارزش تیم بارسلونا+ عکس

فوتبال یکی از پردرآمد‌ترین ورزش‌های دنیا است. بازیکنان این رشته درآمد‌های نجومی کسب می‌کنند و در رفاه و آسایش به سر می‌برند. تیم فوتبال بارسلونا یکی از تیم‌هایی است که حقوق‌های نجومی به بازیکنان خود پرداخت می‌کند. در ادامه گزارش ارزش ۱۰ بازیکن گران قیمت تیم بارسلونا را بررسی می‌کنیم.

اخبار ورزشی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، پردرآمد‌ترین بازیکن آبی اناری پوشان است. ارزش این بازیکن ۱۱۲ میلیون یورو است. این مبلغ حدودا معادل هزار و نهصد و چهار میلیارد تومان است. مسی در سال گذشته به عنوان پردرآمد‌ترین فوتبالیست دنیا شناخته شد.

آنتوان گریزمان در رده دوم گران‌قیمت‌ترین بازیکنان تیم بارسلونا قرار گرفته است. این ستاره فرانسوی در ابتدا این فصل از تیم فوتبال اتلتیکو مادرید به جمع آبی اناری پوشان پیوست. ارزش این بازیکن ۹۶ میلیون یورو است که تقریبا معادل هزار و ششصد میلیارد تومان است.

باارزش‌ترین بازیکنان تیم بارسلونا

سومین بازیکن با ارزش تیم بارسلونا، مارک آندره ترشتگن دروازه‌بان آلمانی این تیم است. این بازیکن نقش موثری را در بسیاری از بازی‌های تیمش ایفا کرده است. ارزش این بازیکن ۷۲ میلیون یورو است که حدودا معادل هزار و دویست میلیارد تومان است.

باارزش‌ترین بازیکنان تیم بارسلونا

فرانکی دی یانگ بازیکن جوان تیم بارسلونا، مقام سومی باارزش‌ترین بازیکنان کاتالان‌ها را با ترشتگن شریک است. ارزش این جوان ۲۲ ساله هلندی هم ۷۲ میلیون یورو است.

این بازیکن در فصل گذشته در ترکیب تیم فوتبال آژاکس خوش درخشید و توانست به همراه تیمش تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رود. درخشش او باعث پیوستن این بازیکن به جمع آبی اناری پوشان در نقل و انتقالات تابستانی شد.

عثمان دمبله ستاره فرانسوی تیم بارسلونا، در رده پنجم گران‌قیمت‌ترین بازیکنان این تیم است. این بازیکن در سال ۲۰۱۷ از تیم فوتبال دورتموند به جمع آبی اناری پوشان پیوست. دمبله بازی‌های درخشانی برای کاتالان‌ها داشته است، اما همیشه در اوج درخشش مصدوم شده است و نتوانسته تیمش را در بسیاری از بازی‌ها همراهی کند. ارزش این بازیکن ۵۶ میلیون یورو است که تقریبا معادل نهصد و پنجاه میلیارد تومان است.

رده پنجم با ارزش‌ترین بازیکنان بارسلونا، علاوه بر دمبله در اختیار آرتور ملو، هافبک خوش فکر تیم فوتبال بارسلونا هم است. این بازیکن در بازی‌هایی که برای آبی اناری پوشان به میدان رفته، نقش پررنگی را در ثبت پاس‌های صحیح این تیم داشته است. ارزش این بازیکن هم ۵۶ میلیون یورو است.

کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی تیم بارسلونا در رده هفتم با ارزش‌ترین بازیکنان این تیم قرار دارد. ارزش این بازیکن ۴۸ میلیون یورو است. این مبلغ تقریبا معادل هشتصد میلیارد تومان است.

رده هشتم باارزش‌ترین بازیکنان تیم بارسلونا به طور مشترک در اختیار جوردی آلبا و سرخی روبرتو است. ارزش مدافعان چپ و راست آبی اناری پوشان ۴۰ میلیون یورو است که تقریبا معادل هفتصد میلیارد تومان است.

آنسو فاتی ستاره ۱۷ ساله تیم بارسلونا دهمین بازیکن باارزش این تیم است. این بازیکن جوان از اعجوبه‌های دنیای فوتبال است. پیش‌بینی می‌شود این فوتبالیست، ادامه دهنده راه لیونل مسی در تیم بارسلونا باشد. ارزش این بازیکن ۳۶ میلیون یورو است که حدودا معادل ششصد میلیارد تومان است.