رفتار ضد کرونایی رونالدو باعث اعتراض لاتزیو شد

 لاتزیو از شروع وضعیت اضطراری در ایتالیا به خاطر بحران کرونا ، یکی از تیم‌هایی است که خواستار از سرگیری رقابت‌ها بوده است. شاگردان سیمونه اینزاگی برای کسب جام تلاش می‌کنند، اتفاقی که در چند سال گذشته رخ نداده بود. کلودیو لوتیتو، رییس باشگاه می‌خواست تیمش در ماه مارس تمریناتش را از سر بگیرد. به همین خاطر با انتقادهای زیادی روبرو شد. او گفت: لاتزیو شایسته احترام بیشتری است.

اخبار ورزشی- در چنین شرایطی آرتورو دیاکوناله، مدیر روابط عمومی باشگاه در یک مصاحبه اعلام کرد که احتمالا تیم از ماه می تمرینات خود را شروع کند. او هم‌چنین به اتفاق جنجالی هفته گذشته اشاره کرد که کریستیانو رونالدو در ورزشگاه مادیرا تمرین می‌کند. دیاکوناله به این رفتار اعتراض کرد و گفت: بازیکنان لاتزیو در خانه می‌مانند اما در پرتغال تصاویر تماشایی از رونالدو نشان می‌دهند که در کمپ فوتبال در حال تمرین کردن است. برخی‌ها با آرامش در خارج از کشور تمرین می‌کنند اما ما نمی‌توانیم.‌

مدیر روابط عمومی لاتزیو در پایان گفت: البته به نظرم رونالدو کار درستی می‌کند. ورزشکاران حرفه‌ای باید فعالیت‌های خود را متوقف نکنند. با این حال در ایتالیا از چنین امتیازی برخوردار نیستند.