واکنش جالب امیر قلعه نویی به تمرین آنلاین سپاهانی ها

امیر قلعه نویی در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار داشت:امیدوارم این ویروس لعنتی از همه دنیا به خصوص کشور ما برود. شما اگر موج دوم ویروس و قشر آسیب پذیر جامعه را در نظر بگیرید موجب نگرانی می شود. امیدوارم دولت مردان به فکر مردم و دغدغه های آنها باشند. از پرستاران و کسانی که این روزها ایثار می کنند نیز تشکر می کنم و دست تک تک آنها را می بوسم. باید از تیم پزشکی، مردم، پرستاران و همه بعد از این دوران تقدیر کرد.

اخبار ورزشی- وی با اشاره به برنامه هایش در این روزها گفت:ما هم در خانه هستیم، در این چند سال همه جور شرایط را تجربه کردیم و امسال نیز این شرایط را تجربه کردیم. من دغدغه مردم را دارم و امیدوارم دولت فکری کند چون کار بسیار سخت است. ما در خانه هستیم ولی تمرینات را مثل همه به صورت آنلاین پیگیری می کنیم.

سرمربی سپاهان تاکید کرد:البته این مدل تمرین «شو» است چون فوتبال باید در زمین چمن باشد. بحث اول سلامت مردم و بخش دوم دغدغه مردم است. اینها از همه چیز مهمتر است و بحث آخر فوتبال است. جا دارد از سید جلال حسینی و علی کریمی که دغدغه مردم را دارند تشکر می کنم. خود باشگاه سپاهان هم پیگیر این موارد است.

وی تصریح کرد:اتفاقا در اینگونه موارد باید همه چیز را به مردم نشان داد. امام علی (ع) می فرماید برخی کارها را باید به مردم نشان داد.من از قشر هنرمندان و ورزشکاران تشکر می کنم که آستین بالا زده اند. البته به این موضوع هم اشاره کنم که وظیفه این عزیزان است. از سید جلال حسینی که شاگرد خود من بوده غیر از این انتظار نمی رفت. خود باشگاه سپاهان هم در این قضیه تلاش های زیادی انجام داده است.

امیر قلعه نویی در خصوص راهکارهای اهالی فوتبال برای ادامه لیگ گفت:این یک مساله ای است که قبلا تجربه نداشتیم، قبلا ممکن بود خیلی اتفاقات دیگر را تجربه کرده بودیم ولی با این شرایط باید زمان به ما اجازه بدهد چه کاری انجام شود. ما باید به دنبال این باشیم که حق تیمی ضایع نشود. تیمی مثل مس کرمان، رفسنجان، ۹۰ ارومیه و خوشه طلایی هم در لیگ دسته اول حق دارند. ما نباید مرتب از خودمان بگوییم جام را بدیم به این و یکی به آن بدهیم.

وی خاطرنشان کرد:متاسفانه خیلی ها برای اینکه خودشان را بین تماشاگران عزیز کنند حرفهایی می زنند که اصلا درست نیست. فوتبال، جام ها و قهرمانی ها تمام می شود. الان دغدغه مردم و سلامت آنها از همه چیز مهم تر است.مطمئن باشید بعد از این داستان کرونا جهان یک مدل دیگر می شود. خدا کند ما ایرانی ها از این مشکل درس عبرت بگیریم. این مسائل را در مورد خودم می گویم، امیدوارم به دنبال معرفت و مرام و انسانیت برویم.

سرمربی سپاهان افزود:الان متاسفانه می بینم یک عده دنبال حرف هایی هستند که زدنش جای تاسف دارد. یک عده از پیشکسوتان در مورد هم حرف می زنند.وقتی خدا چنین تلنگری زده است باید به خودمان بیاییم. نمی دانم چرا این حرفها زده می شود؟ یا برخی دنبال چیزهای دیگری هستند و به دنبال عزیز کردن خودشان هستند یا چیز دیگر که من از آن خبر ندارم. با گذشت زمان یک سری تصمیمات کارشناسی باید گرفته شود. الان اصلا بحث فوتبال وجود ندارد.

قلعه نویی تصریح کرد:ما باید به دنبال مغفرت و معرفت برویم.همه تیم ها حق دارند و خودشان را ذینفع می دانند.از همه پیشکسوتان خواهش می کنم به ۴۰ یا ۵۰ سال پیش بر نگردند. جامعه پر از بحران است و این مسائل کاری نمی کند.حتی اگر کسی یک روز از من بزرگتر بوده وظیفه دارم به او احترام بگذارم.

وی تاکید کرد:دولتمردان به فکر موج دوم این ویروس باشند. مردم با مشکلات زندگی می کنند و با دغدغه زندگی می کنند. باید دست تک تک عزیزانی که کار خیر کردند را ببوسیم. این قطره که مردم می کنند در مقابل دریا است.همه کسانی که در رسانه ها زحمت می کشند باید مورد تقدیر قرار بگیرند وگرنه این فوتبال همیشه وجود دارد.اگر مشکلات کرونا تمام شد ان شاالله مسئولان سازمان لیگ تصمیمی خوب اتخاذ کنند.