پرسپولیسی که رکورد رونالدو را زد/نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هم افتخار بزرگی است

در این روز‌های قرنطینه که همه فعالیت‌های ورزشی تعطیل است چالش‌های مختلفی از سوی افراد مشهور ورزشی در ایران و جهان به راه افتاد. جدیدترین چالش هم مربوط به کریستیانو  رونالدو  ستاره تیم یوونتوس است که چالش دراز و نشست در ۴۵ ثانیه را به راه انداخت و از سایر ورزشکاران خواست رکوردش را بشکنند.

اخبار ورزشی- بعد از یک وزشکار زن در رشته دوومیدانی این آدام همتی بازیکن سابق  پرسپولیس  و فعلی پارس جنوبی جم بود که با ١٧٠ بار دراز و نشست توانست رکورد ستاره پرتغالی را بشکند . به همین بهانه با آدام همتی تماس گرفتیم ولی حرف‌های‌مان به زدن رکورد رونالدو ختم نشد.

آدام ظاهراً توانستی رکورد رونالدو را بزنی. در این مورد صحبت کن.

واقعیت این است وقتی این چالش را در صفحه رونالدو دیدم با خودم گفتم باید رکوردش را بزنم و بعد از مشورت با خانواده تصمیم به انجام این کار گرفتم. خدا را شکر توانستم رکورد یکی از بهترین بازیکنان دنیا را بزنم. واقعاً از موضوع حس خوبی دارم.

بین رونالدو و مسی کدام را دوست داری؟

هر دو را خیلی دوست دارم و نمی‌توانم بین آن‌ها فرق بگذارم. به نظرم مسی و رونالدو بازیکنان فرازمینی هستند و کلاس بازی‌شان با بقیه متفاوت است.

در این روز‌های قرنطینه و دور از فوتبال چه می‌کنی؟

اگر بگویم فقط تمرین دروغ نگفتم. روزی ٢، ٣ بار تمرین می‌کنم و بقیه وقتم را در خانه و کنار پدر و مادرم می‌گذرانم. در واقع بزرگ‌ترین تفریح و سرگرمی من در این روز‌ها تمرین است. فکر می‌کنم شش هفته است که از خانه بیرون نرفته‌ام. برای ما دوری از فوتبال واقعاً سخت است، امیدوارم این ویروس زودتر ریشه‌کن شود و زندگی به شرایط عادی برگردد.

اگر بازی‌ها دوباره آغاز شود فکر می‌کنی کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

با توجه به اختلاف امتیازی که پرسپولیس با بقیه تیم‌ها دارد و شناخت من از این تیم، دوباره شاهد قهرمانی آن‌ها خواهیم بود. من هم به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم این اتفاق بیفتد.

سال گذشته برای تو خوب نبود، بزرگ‌ترین آرزوی فوتبالی‌ات در سال جدید چیست؟

بله کاملاً درست است سال قبل اصلاً خوب نبود، مصدوم شدم و فرصت کمی برای بازی پیدا کردم. آرزوی من این است که برای پارس مفید باشم و بهترین عملکردم را نشان دهم تا بتوانیم دل مردم خونگرم جم را شاد کنیم.

فکر می‌کردم می‌گویی بازگشت به پرسپولیس بزرگ‌ترین آرزویت است.

در اینکه دوست دارم در آینده این اتفاق بیفتد شکی نیست ولی با حرف زدن این اتفاق نمی‌افتد و من باید با بازی و عملکردم خیلی چیز‌ها را ثابت کنم و در سطحی باشم که بتوانم دوباره در پرسپولیس بازی کنم. من هرچه دارم از این تیم و هوادارانش است. حتی نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هم افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

ماجرای اختلاف تو و کالدرون که باعث جدایی تو شد چه بود؟

من آدمی نیستم که پشت سر مربی‌ام حرف بزنم، همان موقع همه حرف‌ها را به خودش گفتم. الان هم درست نیست بخواهم چیزی بگویم، چون مدل اخلاقی‌ام به این صورت نیست. فقط می‌گویم کالدرون خواسته‌ای از من داشت که در شأن من و خانواده‌ام نبود.