پیشاپیش قهرمانی پرسپولیس را به هواداران تبریک می گویم

محمدحسین نژادفلاح در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس  در روزهای تعطیلی لیگ برتر گفت:این تیم از نظر فنی عملکرد خوبی داشته و توانسته شرایط مطلوب سال‌های اخیر را حفظ کند. در حال حاضر هم که با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به رقبا، شرایط مناسبی برای کسب عنوان قهرمانی دارد و من پیشاپیش این قهرمانی را به هواداران پرشور پرسپولیس تبریک می‌گویم. فقط نگران هستم که به خاطر بحث کرونا، لیگ برتر ادامه پیدا نکند اما به طور حتم برای ما قهرمانی در لیگ و پس از انجام بازی‌ها شیرین‌تر خواهد بود. هر چند که اگر بازی‌ها برگزار نشود باز هم قهرمانی پرسپولیس مسجل است.

اخبار ورزشی- وی افزود:از طرف دیگر به نظرم با حضور بزرگان و اسطوره‌هایی همچون یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری در پرسپولیس که برای خوشحالی دل هواداران و رسیدن به اهداف باشگاه فعالیت می‌کنند مشکلی وجود نخواهد داشت. این سه نفر از سرمایه‌های ارزشمند و اسطوره‌های واقعی پرسپولیس هستند و به حضور آنها افتخار می‌کنیم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس با اشاره به سوابق مدیریتی‌اش در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:من در مقاطع مختلفی با نفراتی مانند حبیب کاشانی، محمدحسن و عباس انصاری‌فرد، محمد رویانیان و داریوش مصطفوی در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس همکاری کردم و توانستیم روزهای خیلی خوبی در این باشگاه داشته باشیم. در زمانی هم که به عنوان مدیر در پرسپولیس انجام وظیفه می‌کردم مقطعی بود که توانستیم خوشبختانه زمینه حضور «برانکو ایوانکوویچ» در پرسپولیس را فراهم کنیم.

نژادفلاح درباره ناراحتی برانکو از اتفاقات رخ داده و اینکه مطالباتش پرداخت نشده تصریح کرد:به جرات می‌توانم بگویم که برانکو از بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس است اما متاسفانه با او رفتار خوبی نشد. برانکو با همه نداری‌ها و مشکلات پرسپولیس کنار آمد، بد اخلاقی‌ها و بدرفتاری‌هایی را دید اما حاشیه درست نکرد و موفق شد به تنهایی تیم را قهرمان کند. همه دیدند که مدیران عامل و اعضای هیات مدیره مختلفی به پرسپولیس آمدند و رفتند اما پرسپولیس باز هم قهرمان شد، چرا که وجود برانکو برای این کار مهم کافی بود. او اجازه نمی‌داد که این حواشی به پرسپولیس آسیب بزند. پرسپولیس با برانکو چندین جام آورد و حیف بود که این طور از تیم جدا شد.

وی گفت:به نظر من مدیرعامل بعدی پرسپولیس باید در فضای تعاملی با او کنار بیاید. درست است که او دیگر در پرسپولیس نیست اما باید با خاطره خوب از پرسپولیس و ایران یاد کند. برانکو هیچگاه به خاطر پول حاشیه درست نکرد و هر زمان که تنگناهای مالی باشگاه را می‌دید می‌گفت به من و دستیاران پول ندهید و به بازیکنان پول بدهید. به نظر من از آنجایی که در روزهای گذشته سالگرد حضور برانکو در پرسپولیس بود می‌شد به همین بهانه از او دلجویی کرد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم و عملکرد این مربی خاطرنشان کرد:بهترین گزینه برای پرسپولیس گل‌محمدی بود چرا که او یک مربی جوان، پرسپولیسی و موفق است که در هر تیمی که بوده عملکرد خیلی خوبی داشته و تیمش را با بازیکنان جوان جز مدعیان لیگ قرار داده است. به نظر من حضور او در کنار افشین پیروانی و کریم باقری یک اتفاق فوق‌العاده است و آنها می‌توانند آینده درخشانی را برای پرسپولیس رقم بزنند. بعد از رفتن کالدرون، گل‌محمدی همراه با پیروانی و باقری اجازه ندادند حاشیه‌ای برای پرسپولیس به وجود بیاید.

نژاد فلاح در مورد تغییرات احتمالی در پرسپولیس گفت:سلطانی‌فر را به خوبی می‌شناسم. او یک وزیر ورزشی است که فوتبال را هم به خوبی می شناسد و اشراف خوبی نسبت به فوتبال کشور و حتی فوتبال روز دنیا دارد و دیدید که در زمان حضور او در وزارت ورزش، تیم ملی فوتبال کشورمان همراه با تیم ملی ساحلی و فوتسال نتایج درخشانی در مسابقات بین‌المللی و جهانی گرفتند. با همه تنگناهای مالی که در کشور وجود دارد وزیر ورزش  اجازه نداد که مشکلات مالی کار را برای ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال سخت کند و این یک کار ارزشمند است. البته متاسفانه یک بد اخلاقی در جامعه ما وجود دارد و آن این است که برخی‌ها که به این ۲ باشگاه می‌آیند از وزیر حمایت می‌کنند اما همین که از این سمت کنار می‌روند همه کاسه کوزه‌ها را سر وزیر می‌شکنند. به عنوان کسی که سال‌ها در ورزش کشور فعالیت کردم و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بودم باید بگویم که با همه مشکلاتی که وجود داشته اما وزیر ورزش اجازه نداد که برنامه‌های این ۲ باشگاه مختل شود و بارها خودش را سپر بلا کرد که جا دارد به همین طریق و به سهم خودم از ایشان تشکر کنم.

وی افزود:امیدوارم سلطانی‌فر با یک تصمیم به موقع اجازه ندهد که پرسپولیس دچار حواشی شود. به هر حال در شرایط فعلی بحث پرداخت بدهی‌ها وجود دارد و باید به این مسائل مهم توجه کرد. از طرف دیگر حالا که بحث واگذاری پرسپولیس و استقلال مطرح شده به نظر من باید پیشکسوتان پرسپولیس به تیم و باشگاه نزدیک‌تر شوند. باید فردی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شود که مورد اعتماد هواداران و پیشکسوتان باشد. فردی که مدیرعامل پرسپولیس خواهد شد باید باعث خوشحالی سکوها شود نه اینکه هواداران از این اتفاق به عنوان یک اتفاق تلخ نام ببرند. من از  سلطانی‌فر بابت همه زحماتی که می‌کشند تشکر می کنم و امیدوارم در ادامه راه هم بتواند مثل همیشه با موفقیت کارها را پیش ببرد.