فرهاد مجیدی در قرنطینه است

سعید رمضانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در روزهای قرنطینه ، اظهار داشت: بازیکنان به صورت آنلاین با کادر فنی در ارتباط هستند و انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. احمد سعادتمند نیز به عنوان مدیرعامل تلاش می‌کند مشکلات را حل کند. 

اخبار ورزشی- وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان تصریح کرد: در صحبتی که با آقای سعادتمند داشتیم از هفته آینده کم کم کار تمدید قرارداد با بازیکنان را آغاز می‌کنیم. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص بحث‌هایی در ارتباط با ادامه یا تعطیلی لیگ برتر و همچنین اعلام قهرمان به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: وقتی برخی از مسئولان در بخش‌های مختلف حرف‌های غیرمسئولانه می‌زنند، جامعه را دچار چالش می‌کنند. مهم‌ترین مسئله، سلامتی مردم است. اگر شرایط مناسب باشد، لیگ ادامه پیدا می‌کند و اگر مساعد نبود دادن جام با گرفتن جان آدم‌ها ارزش خواهد داشت؟ باید جامی گرفت که به درد بخورد. باید تصمیمی بگیرند که کارشناسی شده باشد و روی هوا نباید حرف زد و گفت ما قهرمانیم!

رمضانی در ارتباط با بحث مشکلات زمین تمرین آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: همانطور که سعادتمند گفت باشگاه استقلال برای مجموعه انقلاب هزینه کرده و تنها بحث نگهداری آن مطرح است. سعادتمند قول داده استقلال مشکلاتی که باعث ایجاد دغدغه فکری می‌شود را، نداشته باشد و مرتفع شود. او در حال صحبت با دیگر مجموعه‌ها نیز است تا استقلال صاحب دو مجموعه تمرینی باشد.

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته به ایران بیاید،گفت: مجیدی در دبی و در قرنطینه است. امیدوارم این مشکل زودتر حل شود و به ایران بازگردد. مجیدی با من و باشگاه تلفنی در تماس است و مشکلی وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: امیدوارم ویروس کرونا در کل دنیا ریشه‌کن شود. جا دارد تشکر ویژه از کادر درمانی سلامت کشور داشته باشم و به آنها خسته نباشید و دست مریزاد بگویم.