شجاعی مربی تراکتور می شود؟

باشگاه تراکتور بعد از تمدید قرارداد ساکت الهامی قصد دارد  بازیکنان فعلی خود از جمله  مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی را برای فصل بعد حفظ کند.  

اخبار ورزشی- باشگاه تراکتور هر سال به شجاعی پیشنهاد می‌دهد که به عنوان مربی- بازیکن در این تیم فعالیت کند و به سرمربی تیم از لحاظ فنی کمک کند، اما شجاعی زیر بار این پیشنهاد نمی‌رود و با مربیگری در تراکتور مخالفت می‌کند. البته گفته می‌شود زنوزی مالک باشگاه تراکتور دوباره پیشنهاد مربیگری را به کاپیتان تیمش ارائه کرده است.  

زمانی که دنیزلی کارش را در تراکتور شروع کرد بحث حضور یک مربی ایرانی در کنار  این مربی ترکیه‌ای  مطرح شد. تراکتوری‌ها به شجاعی پیشنهاد دادند تا او دستیار دنیزلی شود، اما او بیان کرد دوست ندارد مربی باشد و فقط حاضر است که از لحاظ فنی به تیم تراکتور کمک کند.  

به هر حال شجاعی به نوعی شبه مربی است و سمت مربی در تراکتور ندارد، اما او به علت اینکه ارتباط خوبی با بازیکنان دارد از اختیارات زیادی برخوردار است و حتی درباره ترکیب تیم نظر می‌دهد.  

زمانی که الهامی هدایت تراکتور برعهده گرفت این موضوع مطرح شد که سرخپوشان تبریزی ۲ مربی دارند. البته همکاری شجاعی با کادر فنی تراکتور باعث شد که اشکان دژاگه آزادی عمل بیشتری داشته باشد و به یک باره متحول شود.  

به هر حال موضوع همکاری شجاعی با الهامی در مسائل فنی  مثبت بوده است و کاپیتان تراکتور توانسته در موفقیت‌های این تیم تبریزی تاثیرگذار باشد.