وضعیت امیر عابد زاده(پسر احمدرضا عابدزاده) در لیگ پرتغال

احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران درباره وضعیت این روزهایش در ایام شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: این اتفاق تنها برای من نبوده بلکه برای کل دنیا است و تمام مردم جهان مانند ورزشکار ان درصدد کنترل آن هستند. تمام بچه‌های ورزشکار و خانواده‌ها هم برای سلامتی‌شان ورزش می‌کنند. اکنون در قرنطینه هستیم و انشالله به امید خدا از ابتدای اردیبهشت‌ماه شرایط بهتر شود تا همه بتوانیم به سر کارمان بازگردیم.

اخبار ورزشی- او در پاسخ به این سوال که از کدام خاطره دوران ورزشی‌اش بیشتر لذت می‌برد، گفت: من خاطرات زیادی دارم و در ۱۵، ۱۶ سالی که در خدمت تیم ملی بودم با تمام وجود سعی کردم در اختیار مردم باشم تا سبب شادی آن‌ها شوم. خدا را شکر تمام بازی‌هایی که در دوران سرمربیگری مرحوم پرویز دهداری، علی پروین، محمد مایلی کهن، بازی با استرالیا و در جام جهانی ۱۹۹۸ انجام دادم به یاد مردم مانده است. انشالله این نتایج مثبتی هم که کسب کردیم، در یاد و دل مردم مانده باشد. رسانه‌ها هم برای انعکاس این بازی‌ها و خاطرات زحمت زیادی کشیدند و به همین دلیل از آن‌ها هم تشکر می‌کنم. در کل خدا را شکر می‌کنم که توانستم سبب شادی مردم شوم.

عابدزاده درباره میزان رضایتمندی‌اش از عملکرد پسر خود یعنی امیر عابدزاده که در  لیگ پرتغال ، روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد، اظهار داشت: می‌دانید من زیاد اهل مصاحبه نیستم، اما در همین‌جا می‌خواهم بگویم من زیاد پشت پسرم نبوده‌ام و امیر با تلاش خود، تمرینات و بازی‌های خوبی که انجام داده به این جایگاه رسیده است. خدا را شکر پسرم به اینکه پدرش دنبال او بیفتد و با ارتباط‌هایش، او را در سطح ملی و باشگاهی به این سطح برساند بی‌نیاز است. امیر، پسر باشخصیتی است که با تلاش خود به تیم ملی رسیده و در لیگ پرتغال ثابت بازی می‌کند. توجه رسانه‌ها به عملکرد امیر هم نشان دهنده این است که مردم به او توجه دارند. اکنون هم برنامه غذایی و تمرینی خوبی دارد و اگر صفحه اینستاگرامی‌اش را ببینید، متوجه می‌شوید در ایام کرونا هر روز به صورت انفرادی تمرینات خوبی را انجام می‌دهد. امیر هم قصد دارد مانند من برای مردم افتخارآفرینی کرده و آن‌ها را شاد کند.

 

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره دستگیری سارق اموالش، بیان کرد: باید از عوامل و ماموران نیروی انتظامی در کلاردشت و عباس‌آباد تشکر کنم که برای دستگیری سارقان زحمت زیادی کشیدند. آن‌ها بخش مهمی از یادگاری‌های من را به سرقت برده بودند. وقتی به شمال بازگشتم، دیدم تمام قفل‌های ویلا را باز کرده و تمام لوازم و لباس‌هایی که جزو خاطرات من بود، دزدیده‌اند.

او افزود: یک نفر حدود ۱۰ روز پیش به من زنگ زد و گفت آیا لباس‌هایت را به کسی داده‌ای یا فروخته‌ای که برخی‌ها مشغول فروش آن‌ها هستند. به سرعت از جایم بلند شدم و دیدم قفل ویلا را بریده‌اند و آن‌ها را سرقت کرده‌اند. با نیروی انتظامی تماس گرفتم و ماموران هم زحمت کشیدند تا این سارقان دستگیر شوند. البته هنوز وسایل زیادی مانده است و انشالله با زحماتی که مدیران نیروی انتظامی می‌کشند باقی مانده اموال مسروقه را هم به سرعت پس می‌گیرم.