پشت پرده احتمال جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس

شجاع خلیل‌زاده بعد از پایان لیگ هجدهم با پیشنهادات خوبی از کشور قطر مواجه شد. پیشنهاداتی که می‌توانست حداقل ۱۰ میلیارد تومان نصیب مدافع سرزن پرسپولیس کرده و زندگی اش را متحول کند، اما قید آن را زد.

اخبار ورزشی- این بازیکن در مصاحبه اخیرش هم ضمن اعلام پیشنهاد ۱۵ میلیاردی از کشور چین اعلام کرد از قطر هم پیشنهاد خوبی دارد و این مرتبه جدی‌تر از گذشته روی این پیشنهادات فکر می‌کند (اینجا بخوانید). خلیل‌زاده آن روز خیلی حرف‌ها را هم نزد ولی خیلی‌ها متوجه شدند احتمالاً لیگ نوزدهم پایان فصل همکاری او با تیم پرسپولیس خواهد بود.

مدافع متعصب پرسپولیس از زمانی که متوجه شد قرارداد ۱۱ بازیکن این تیم بالاتر از اوست به خاطر این تبعیض آشکار ناراحت شد. به گوش شجاع هم رساندند برخی از این بازیکنان به لطف زرنگی ایجنت‌های‌شان و با پیش کشیدن پیشنهادات صوری از چین و قطر، ایرج عرب را تحت فشار گذاشتند تا قرارداد‌های ۳ میلیارد تومانی و بالاتر ببندد، اما شجاع بازیکن فیکس این تیم قراردادی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی برای یک فصل بست.

به طور مثال شنیده می‌شود محمد انصاری با مطرح کردن پیشنهاد تراکتور تبریز توانسته برای یک فصل قراردادی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با پرسپولیس ببندد! این رقم دو برابر رقم قرارداد شجاع خلیل‌زاده است. شجاع مشکلی با محمد انصاری ندارد بلکه ناراحت است که چرا خودش هرگز ایرج عرب و باشگاه را تحت فشار نگذاشت و از لحاظ مالی ضربه خورد. خلیل‌زاده هم می‌توانست بعد از اتمام لیگ برتر گوشی خود را خاموش کرده و خبر جدایی از پرسپولیس و پیشنهاد سنگین قطری‌ها را منتشر کند، اما بلافاصله به دفتر باشگاه رفت و صادقانه تمدید کرد و...

حالا این مدافع بندی در قراردادش دارد که به او اجازه جدایی از پرسپولیس را می‌دهد. بنابراین اگر فصل آینده خلیل‌زاده را در لیگ چین یا قطر دیدید چندان تعجب نکنید!