اسکوچیچ و قول صعودش به جام جهانی 2022 قطر

درگان اسکوچیچ، سرمربی کنونی تیم ملی ایران درباره شانس صعودش به جام جهانی 2022 قطر اظهاراتی انجام داد.

اخبار ورزشی- مربیان کروات در ایران از احترام زیادی برخوردار هستند. این ادعای ما حضور مربیان متعدد کروات در راس کادر فنی تیم ملی ایران ثابت می کند. اکنون اسکوچیچ پنجمین مربی کروات تاریخ تیم ملی ایران است.

اسکوچیچ ، مربی سابق تیم رجیکا کرواسی و بسیاری از تیم های عربی و بعد از 7 سال مربیگری در ایران، فوریه گذشته(بهمن 99) بعد از دو شکست تلخ ایران در انتخابی جام جهانی 2022 هدایت این تیم را برعهده گرفت. ایران اکنون در مرحله گروهی انتخابی با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. عراق و بحرین بالاتر از ایران قرار دارند.

ایران یکی از موفق ترین تیم های آسیا است و حضور منظم این تیم در رقابت های بین المللی نشان دهنده این واقعیت است. ایرانی ها در 5 جام جهانی حضور پیدا کردند و آخرین بار در جام جهانی 2018 روسیه بود که نتوانستند از گروه پرتغال، اسپانیا و مراکش بالا بروند.

اسکوچیچ درباره هدایت تیم ملی ایران، گفت: مربیگری در تیم ملی ایران افتخار بزرگی برایم است. من به 80 میلیون هوادار ایرانی متعهد هستم. در شرایط بدی قرار داریم اما به هیچ وجه احساس ناامیدی نمی کنیم. 3 بازی خانگی از 4 بازی باقی مانده با حضور هواداران خود داریم.

وی افزود: تیم خوبی هستیم و ایران از 7 سال گذشته تاکنون بسیار بهتر شده است، خوش بین هستم. به ایرانی ها وعده دادم که تیم ملی کشورشان را به جام جهانی می برم به همین خاطر سر قولم هستم و تمام توانم را برایش می گذارم.