پرسپولیس چه برنامه ای برای بدهی 40 میلیاردی دارد؟

در شرایطی که موعد پرداخت مطالبات خارجیان پرسپولیس از جمله ماریو بودیمیر، فرناندو گابریل، برانکو ایوانکوویچ و دستیاران او سر رسیده، اعضای هیئت مدیره سرخ ها در تکاپو هستند تا این بدهی ها را بپردازند چرا که در غیر این صورت احکامی چون کسر امتیاز، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و حتی سقوط به لیگ پایین تر در انتظار خواهند بود.

اخبار ورزشی- شب گذشته مهرداد هاشمی در خصوص برنامه پرسپولیس برای پرداخت این بدهی ها گفت: ما بعضا مطالباتی با اسپانسرهای قبلی داشتیم و داریم که با آن ها در چالش هستیم. بعضی از این مطالبات اسناد مثبتی برای زنده کردنش داریم. بعضا از کارگزاری که داریم خواستیم تا شرایط موجود ما را درک کند، ما کارگزاری داریم که به نیابت از ما وظیفه مارکتینک و درآمدزایی و پولسازی را برعهده دارد. به هر حال کسی که آمده چنین قراردادی را با یک باشگاه بزرگ می‌بندد باید بداند که کجا آمده، اینطور باشگاه ها اقتضاهایشان چیست در یک زمان های اینجوری و... که این را از آن ها درخواست کردیم تا ما را درک کنند.

وی همچنین افزود: در فرآیند درآمدزایی که فعلا چندان مورد رضایت ما نبوده یک همت عالی داشته باشند. ما طرق دیگر مالی هم داریم که در یکی دو ماه آینده بتوانیم این مطالبات را برآورده کنیم. از جمله این که طلب کوچک بعضی ها را از درآمدمان در فیفا خواهیم پرداخت و نامه زده ایم. نگران بودیم نشود به دلایل تحریم و... نتوان آن را تامین کرد اما حل می‌‍شود و می‌توانیم از این بحران بگذریم.