بشار رسن قید پرسپولیس را زد؟

بشار رسن هافبک خلاق تیم فوتبال  پرسپولیس  این روز‌ها مشتریان زیادی دارد و اخباری که در مورد او منتشر می‌شود، نشان می‌دهد که پرسپولیس برای حفظ هافبک عراقی ارزشمند خود باید تلاش بیشتری کند. قیمت بشار که هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد ۷۵۰ هزار یورو است و اگر باشگاه این بازیکن محبوب خود را از دست بدهد، تحت فشار هواداران قرار می‌گیرد. 

اخبار ورزشی- بشار این روز‌ها در عراق است و محبوبیت او بین هواداران پرسپولیس را می‌توان از لایو اینستاگرامی و حضور پرشمار هواداران پرسپولیس در صفحه او، دید. این در حالی است که رسن به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از پرسپولیس و مدیران باشگاه ناراحت است و اخیراً در مصاحبه با یک رسانه عربی اعلام کرده این آخرین فصل حضورش در ترکیب سرخ‌پوشان است. به این ترتیب حفظ او در پرسپولیس برای مهدی رسول‌پناه به یک آزمون دشوار تبدیل شده است.

بشار رسن از پرسپولیس دور می‌شود

هافبک توانمند سرخ‌پوشان که سومین فصل حضور خود در پرسپولیس را می‌گذراند، نقش مهمی در نتایج خوب این تیم داشت و گل تساوی سرخ‌پوشان در دربی را هم به ثمر رساند. از دست دادن رسن برای پرسپولیس گران تمام خواهد شد، چون علاوه بر نارضایتی هواداران، ضعف کمربند میانی این تیم را هم به دنبال خواهد داشت. 

صف مشتریان برای رسن موضوعی است که به نظر می‌رسد رسول‌پناه از آن آگاه شده و چند روز پیش اعلام کرد که به صورت تلفنی با بشار گفت‌وگو کرده است. هرچند او نگفت نتیجه این تماس چه بود. این هافبک عراقی به گفته خودش علاوه بر پیشنهاد‌های متعدد از کشور‌های عربی و حوزه خلیج فارس، از اروپا و تیمی مانند اسپانیول در اسپانیا هم پیشنهاد دارد. 

در شرایط فعلی و با درنظر گرفتن وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس که روز‌های دشواری را با پرونده‌های انبوه بدهی و نارضایتی شدید بازیکنان از عدم‌ دریافت مطالبات‌شان می‌گذراند، این باشگاه کار سختی برای حفظ هافبک ارزشمند خود دارد. رسن پیشنهاد‌های جدی از باشگاه‌های متمول قطری مانند الریان، الدحیل و السد دارد و این موضوع کار مدیریت باشگاه و مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس را که این روز‌ها به شدت به حمایت هواداران این تیم نیاز دارند، دشوار می‌کند. 

بخشی از بحران فعلی را ایرج عرب برای رسول‌پناه به ارث گذاشته است. بشار رسن چندی‌پیش در اظهارنظری عنوان کرد که در زمان مدیریت عرب به باشگاه پیشنهاد تمدید قراردادش را داده، اما باشگاه این پروژه را ادامه نداد تا تکلیف بشار برای فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.