نمایندگان سپاهان در کمیته استیناف مشخص شدند

کمیته استیناف فردا پنجشنبه درباره  پرونده دیدار  سپاهان و پرسپولیس که در ورزشگاه نقش جهان به دلیل وقوع حوادث غیر قابل پیش بینی برگزار نشد, تشکیل جلسه می دهد که فتاحی سرپرست و حلاجی مدیرامور حقوقی باشگاه سپاهان در این جلسه حضور می یابند. 

اخبار ورزشی حلاجی مدیر امور حقوقی و قراردادهای این باشگاه در گفتگویی بیان کرد: فردا پنجشنبه به اتفاق  فتاحی سرپرست تیم در جلسه کمیته استیناف حضور خواهیم یافت تا دفاعیات خود را درباره دیدار انجام نشده سپاهان وپرسپولیس به صورت مبسوط و مستند ارائه کنیم.

او افزود: متاسفانه کمیته انضباطی رسیدگی کننده به این موضوع درمرحله بدوی، فقط حق دفاع مکتوب و ارسال لایحه دفائیه را به باشگاه سپاهان داده بود، که البته لایحه مربوطه نیزبه صورت جامع و کامل در زمان قانونی تنظیم و از سوی  نماینده باشگاه در زمان مقرر تقدیم کمیته انضباطی شده بود.

 مدیر امور حقوقی و قراردادهای باشگاه سپاهان بیان کرد: در این پرونده اتفاقات غیر قابل پیش بینی و خارج از کنترل و اراده، منجر به تاخیر موجه در ورود تیم سپاهان به محل ورزشگاه شده، و بر اساس آئین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر بایستی مسابقه با اعمال و اعطای فرصت های پیش بینی شده مطابق با ماده ۱۲ آئین نامه ی موصوف برگزار شود. 

او خاطر نشان کرد: در جلسه فردا ما به عنوان نمایندگان باشگاه سپاهان از تمام ظرفیت های موجود در راستای اجرای عدالت استفاده خواهیم کرد و امیدواریم انتظار به حق مردم استان اصفهان به رعایت انصاف و قانون در کمیته استیناف پاسخ داده شود و باشگاه سپاهان نیز این اطمینان را به مردم شریف اصفهان می دهد که در راستای پیگیری موضوع از تمام پتانسیل و فرصت های قانونی در جهت اجرای عدالت و نقض رای کمیته انضباطی استفاده کند.