به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور در حالی از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد که کمتر از ۱۵ هزار تماشاگر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

در بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه گروهی از تماشاگران علاقمند به داماش گیلان دیده می شوند که در جایگاه مربوط به استقلالی ها تیم خود را حمایت می کردند. حواشی این بازی در وزیر می آید:

* شیثرضایی، مهرداد اولادی و علیرضا محمد که به دلیل محرومیت و مصدومیت شرایط همراهی پرسپولیس را ندارند امروز با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی به تماشای بازی تیم محبوب خود پرداختند. تماشاگران به شدت این بازیکن به ویژه شیثرضایی را تشویق کردند.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی همچنین مجید بصیرت مشاور مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز حضور داشت. حضور بصیرت ظاهرا برای آنالیز بازی پرسپولیس است که روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر به مصاف زردپوشان اصفهانی خواهد رفت.

* در غیاب کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، مارکار آقاجانیان دستیار ایرانی وی به ورزشگاه آمده بود.

* پیش از آغاز مسابقه روی اسکوردبرد ورزشگاه آزادی اطلاعیه ای نقش بسته بود که طی آن از تماشاگران خواسته شده بود از آوردن تخمه و تنقلات به ورزشگاه خودداری کنند.

* تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز بازی عادل فردوسی‌پور را تشویق کردند.

* قبل از به صدا در آمدن سوت بازی از سوی سازمان لیگ برتر یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی و روز ملی انرژی هسته ای نیز گرامی داشته شد.

* بازیکنان دو تیم از محل ورودی روبروی جایگاه وارد زمین شدند. این برخلاف دیدارهای گذشته لیگ برتر بود ظاهرا کنفدراسیون فوتبال آسیا از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته است محل ورود بازیکنان دو تیم در ورزشگاه آزادی تغییر کند.

* تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز بازی به شدت دنیزلی را تشویق کردند.

* از ابتدای مسابقه نورافکن های ورزشگاه آزادی روشن بود.

* پس از تلاوت قرآن مجید و در شرایطی که بازیکنان دو تیم برای دست دادن به سمت هم رفتند مازیار زارع از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شد و از رویارویی با داماشی ها خودداری کرد ظاهرا این موضوع بی ارتباط با اتفاقات بازی رفت دو تیم نبوده است و در بازی رفت دو تیم هواداران تیم داماش به شدت علیه مازیار زارع شعار داده بودند و حتی این بازیکن با چاووشی بازیکن تیم داماش درگیر شده بود.

* در جریان بازی هواداران تیم داماش بارها علیه مازیار زارع شعار دادند که این مسئله واکنش شدید پرسپولیسی ها را دنبال داشت. در جریان این بازی بارها بین تماشاگران دو تیم تنش هایی بوجود آمد.

* قبل از شروع بازی مصطفی دنیزلی و مربیان پرسپولیس به سمت نیمکت داماش نرفتند اما محمد نوری، رضا نورمحمدی، حسین بادامکی، امیر حسین فشنگچی، غلامرضا رضایی، ابراهیم شکوری، مجتبی شیری و هادی نوروزی در کنار نیمکت تیم داماش حاضر داشتند.

* تماشاگران تیم پرسپولیس با سر دادن شعارهایی عنوان می کردند هر تیمی پیراهن آبی بپوشد مقابل آنها بازنده خواهد بود.

* کریم باقری، علی پروین، افشین پیروانی و احمدرضا عابدزاده در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور یافته و بازی سرخپوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* از دقیقه ۱۵ مصطفی دنیزلی بازیکنان ذخیره پرسپولیس برای گرم کردن از از روی نیکمت بلند کرد.

* پزشک تیم پرسپولیس پای آسیب دیده میثاق معمارزاده را در حالی که بازی در جریان بود کنار زمین مداوا کرد که این هم از نکات جالب توجه بازی بود.