برای من نام استقلال مهم است

محمد نوری درباره انتقادات حسن روشن از او به دلیل اظهاراتش علیه فرشید اسماعیلی هافبک  استقلال ، اظهار داشت: من در جواب او پست گذاشتم و اعلام کردم حسن روشن، بزرگ و پیشکسوت ما بوده و شاید در شرایط خاصی آن صحبت‌ها را مطرح کرده است.

اخبار ورزشی- وی افزود: من نیازی به شناخت دیگران ندارم، چون همه من را می‌شناسند. برای من نام استقلال مهم است و هر فردی به باشگاه می‌آید، باید حمایت کنیم ولی در زمان مناسب در صورت دیدن ضعف‌ها، انتقادات خود را مطرح کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: روشن استاد ما است اما نمی‌دانم منظورش از آن صحبت‌ها چه بود. من حرف‌هایش را به حساب کسوتش می‌گذارم. اگر صحبتی درباره فرشید اسماعیلی انجام دادم به این دلیل بود که بازیکن باید کمی مشکلات را تحمل کند تا باشگاه به منابع مالی برسد. منظورم این نیست که بازیکن اصلا حرف نزند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که بازی می‌کردم به عشق پیراهن استقلال بود، نه چیز دیگری. امروز شرایط خیلی فرق کرده است و همه بدانند صحبت‌هایم برای گرفتن پست و مقام نبود، بلکه به خاطر صلاح و منفعت استقلال حرف زدم. استقلال در سال‌های اخیر حاشیه‌های زیادی داشته که البته همه می‌دانند چه عواملی باعث این شرایط شده است.