اصلا سندی به دیاباته و میلیچ ندادیم

سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال  درخصوص جلسه‌ای که امروز در محل ساختمان این باشگاه برگزار شده است اظهار داشت: در این جلسه صحبت‌هایی درباره ادامه تمرینات کردیم و اکنون هم راهی مجموعه ورزشی انقلاب هستم تا امور مربوط به زمین تمرین را انجام بدهم. درباره مباحث دیگری هم در این جلسه صحبت کردیم و تا پایان هفته نتایج آن مشخص خواهد شد.

در حال پیگیری شرایط زمین تمرین انقلاب هستیم

اخبار ورزشی- رمضانی درخصوص شرایط نامساعد زمین تمرین انقلاب تصریح کرد: درباره این موضوع صحبت‌هایی کردیم، اما موضوع کرونا باعث تعطیلی مجموعه ورزشی انقلاب شد و پیمانکاری که قبلا با مجموعه انقلاب هماهنگ بود، به دلیل همین شرایط به آن‌جا نرفته است. درحال پیگیری هستیم تا زمین انقلاب شرایط مطلوب را به‌دست بیاورد تا بتوانیم در این زمین تمرینات‌مان را برگزار کنیم.

صحبت‌های اسماعیلی، تحت فشار عنوان شده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص جلسه کمیته انضباطی فرشید اسماعیلی در باشگاه استقلال، عنوان کرد: فرشید یا هرکدام از بازیکنان استقلال نیت پاکی دارند حالا گاهی شرایط به نوعی است که پرداخت نشدن مطالبات، آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد و صحبتی با رسانه‌ها می‌کنند. به نظر من این اتفاقات باید در خانواده حل شود و ما خودمان با فرشید صحبت می‌کنیم و جلسه‌ای را با او ترتیب می‌دهیم. فرشید قطعا می‌داند که قصد اهانت به باشگاه را نداشته است.

اصلا سندی به دیاباته و میلیچ ندادیم

رمضانی درباره موضوع ناراحتی  شیخ دیاباته  و هرویه میلیچ  از انتشار اسنادی خلاف واقع پیرامون دریافت مطالباتشان، گفت: درخصوص آن اسناد احساس می‌کنم اشتباه شده است. سندی از سوی باشگاه به دیاباته و میلیچ داده نشده است. هم میلیچ و هم دیاباته با شخصیت هستند و مشکلات باشگاه را درک می‌کنند. اگر قرار باشد پولی به بازیکنان داده شود، این پول به همه آن‌ها داده می‌شود.

در استقلال، همه یک تیم هستم

او درباره حمایت فرهاد مجیدی از اسماعیلی و احتمال وجود اختلاف بین کادر فنی و مدیریتی باشگاه اظهار داشت: اصلا بحث حمایت وجود ندارد و همه ما یک تیم هستیم. با سعادتمند صحبت کردم و باید بگویم فرشید، فرزند باشگاه استقلال است. شاید تحت فشار چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده و قطعا با او صحبت می‌کنیم تا مشکل برطرف شود.

به زودی مجیدی و سعادتمند با هم دیدار می‌کنند

رمضانی ادامه داد: قطعا به‌زودی دیداری بین سعادتمند و مجیدی برگزار خواهد شد. این دو نفر به صورت تلفنی با هم در ارتباط هستند و اگر لازم باشد، به صورت حضوری هم با یکدیگر جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر این بیماری از کشورمان دور شود و اگر قرار است لیگ از سر گرفته‌ شود، شرایط به گونه‌ای باشد که مشکلی برای هیچکس به‌وجود نیاید.