وضعیت مبهم برخی از سرمربیان سرشناس لیگ برتر فوتسال

برخی از سرمربیان لیگ برتر فوتسال برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هنوز وضعیتشان مشخص نیست و تا الان فقط به صورت شفاهی با مدیران باشگاه هایشان صحبت‌هایی را انجام داده اند. سرمربیان تیم‌های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، شهروند ساری و سن ایچ ساوه هنوز وضعیتشان برای ماندن در این تیم‌ها مشخص نیست.

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون

اخبار ورزشی- علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون این فصل موفق شده نتایج بسیار خوبی را با مس کسب کند، به طوری که آن‌ها توانستند به عنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کنند. افضل به همراه مس سونگون موفق شد در بازی‌های پلی آف به ترتیب از سد تیم‌های ملی حفاری اهواز و ستارگان ورامین عبور کرده و به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر راه پیدا کنند. قرارداد علیرضا افضل با مس سونگون یک ساله است و پس از پایان فینال لیگ برتر قرارداد او با این باشگاه به پایان خواهد رسید. قرار است پس از آن که فینال لیگ برتر برگزار شد کمیته فنی باشگاه مس سونگون درباره ماندن افضل تصمیم گیری کند. اگر او موفق شود مس سونگون را به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برساند، قطعا قراردادش برای فصل بعد تمدید خواهد شد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که افضل در بازی فینال لیگ برتر برابر گیتی پسند اصفهان چه نتیجه ای را کسب می‌کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیریت باشگاه تا حدود زیادی به ماندن افضل رضایت داده و اگر او بتواند این تیم را قهرمان لیگ کند هیچ بعید نیست که با قرارداد طولانی مدت را ببندند.

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

 

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان این فصل به جای رضا لک هدایت گیتی پسندی‌ها را بر عهده گرفت. بیغم امسال کار بسیار سختی را داشت، زیرا او به جای کسی آمده بود که سال‌ها توانسته بود گسیتی پند را در رقابت های لیگ برتر صاحب عنوان کند و از همین رو تمام هواداران گیتی پسند منتظر بودند که ببینند آیا بیغم می‌تواند به مانند لک روز‌های خوبی را برای گیتی پسند رقم بزند یا خیر. بازی‌های لیگ برتر یکی پس از دیگری طی شد و بیغم سرمربی این تیم توانست نتایج درخشانی را کسب کند. به طوری که بیغم موفق شد به همراه گیتی پسند به عنوان تیم دوم پا به دیدار پلی آف بگذارد. این تیم هم در مرحله پلی آف به ترتیب موفق شد برابر تیم‌های سوهان محمد سیما قم و سن ایچ ساوه به برتری دست پیدا کند و مقتدرانه به دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر صعود کرد. قرارداد بیغم با گیتی پسند به مدت یک فصل بوده و پس از برگزاری بازی فینال برابر مس سونگون قرارداد او با این تیم به پایان خواهد رسید. اگر این سرمربی بتواند گیتی پسند را به مقام قهرمانی برساند به احتمال بسیار زیاد قرارداد بیغم با این تیم تمدید خواهد شد. حتی او در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار ما داشت اعلام کرد: خیلی دوست دارم که فصل بعد هم در گیتی پسند کار کنم. به هر حال باید ببینیم که مدیریت باشگاه برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارد و اگر توافقی صورت گیرد قطعا قراردادم را با این تیم تمدید خواهم کرد.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری که این فصل هدایت ساروی‌ها را بر عهده داشت موفق شد نتایج بسیار خوبی را با این تیم کسب کند. شهروند از جمله تیم‌های با سابقه و ریشه دار لیگ برتر فوتسال به شمار می‌رود. این تیم با هواداران پر شوری که دارد همواره موفق شده در رقابت‌های لیگ برتر بسیار خوب کار کند. لک هم با در نظر گرفتن این شرایط تصمیم گرفت امسال هدایت ساروی‌ها را بر عهده بگیرد و تا حدود زیادی هم در این کار موفق بود. این سرمربی توانست شهروند ساری را در پایان رقابت‌های لیگ برتر به جایگاه چهارم جدول برساند. او همچنین به همراه این تیم در مرحله یک هشتم نهایی پلی آف لیگ برتر به مصاف تیم قدرتمند ستارگان ورامین رفت، اما در پایان موفق نشد از سد این تیم عبور کند و با همان جایگاه چهارمی به کار خودش در رقابت‌های لیگ برتر پایان داد. در اواسط نیم فصل دوم خبر رسید که رضا لک قرار است به عنوان سرمربی تیم ملی اندونزی انتخاب شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این انتقال منتفی شد. قرارداد لک با تیم شهروند به پایان رسیده و مدیریت باشگاه خیلی امیدوار است که بتواند او را برای فصل بعد هم حفظ کند. خود لک هم بار‌ها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که از حضور در تیم شهروند بسیار راضی است و اگر قرار باشد در لیگ برتر مربیگری کند قطعا شهروند یکی از تیم‌های او خواهد بود. همین صحبت‌ها باعث شده مدیریت باشگاه به حفظ او امیدوار باشد. شنیده می‌شود اگر تیمی رضا لک را برای فصل بعد جذب نکند به احتمال بسیار زیاد او در تیم شهروند باقی خواهد ماند.

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه که این فصل موفق شده عملکرد قابل قبولی را در این تیم از خودش نشان دهد. به طوری که این سرمربی توانست به همراه سن ایچ در رقابت‌های لیگ برتر تا مرحله نیمه نهایی پلی آف بالا بیاد، اما در این مرحله مغلوب تیم گیتی پسند اصفهان شد و از رسیدن به دیدار پایانی رقابت‌های پلی آف لیگ برتر باز ماند. قرارداد اصغری مقدم با تیم سن ایچ ساوه تا پایان فصل بود و او برای آن که در این تیم بماند باید با مدیران این باشگاه به توافق دست پیدا کند. تا امروز هیچ مذاکره‌ای از سوی مدیران باشگاه سن ایچ با اصغری مقدم صورت نگرفته، اما خود این سرمربی بار‌ها در مصاحبه هایش ابراز علاقه مندی خود را به این تیم نشان داده و گفته که خیلی دوست دارد فصل بعد هم در سن ایچ ساوه کار کند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که مسئولان تیم فوتسال سن ایچ ساوه چه زمانی با اصغری مقدم وارد مذاکره می‌شوند. همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان سن ایچ تا حدود زیادی قرارداد او را تمدید خواهند کرد و فقط منتظر هستند تا ببینند که چه زمانی رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر شروع می‌شود تا قرارداد او را تمدید کنند.