دلم به حال استقلال می‌سوزد!

عباس سرخاب با دعوت بازیکنان به صبوری بیشتر انتشار متنی خطاب به رئیس مجمع باشگاه را خودزنی می‌داند و معتقد است اعتراض راه و روش دارد و این شیوه جز سخت‌تر کردن وضعیت سودی برای بازیکنان ندارد. در ادامه متن صحبت‌هایش را می‌خوانید.

از انتشار پست مشترک بازیکنان استقلال خبر دارید؟
بله! این اتفاق خوبی نیست. البته از هر دو منظر! هم برای بازیکنان و هم باشگاه.

بیشتر توضیح می‌دهید؟
اول درباره باشگاه باید بگویم این برای باشگاهی به عظمت استقلال با میلیون‌ها هوادار که جمعیت‌شان از جمعیت بسیاری از کشور‌های جهان بیشتر است، خوب نیست که به خاطر ۱۰، ۲۰ درصد از طلب بازیکنان چنین اخباری درباره بی‌پولی اش، در سطحی گسترده منتشر شود. از طرفی ما دائم در حال فریاد زدن هستیم که استقلال و پرسپولیس دولتی نیستند بعد چنین پستی در اینستاگرام منتشر می‌شود که همه دنیا اعم از مسئولان AFC هم آن را می‌بینند و برای خودمان بد است که ادعا می‌کنیم این دو تیم حرفه‌ای هستند و مجمع جداگانه دارند. در مجموع این اتفاقات که باشگاه زیر بدهی بسیار سنگین مانده، خیلی بد است.

برای بازیکنان که بد نشد، فکر می‌کنید از این طریق به پول‌شان می‌رسند؟
بازیکن به هر حال به پولش می‌رسد. حتی شده با شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون یا AFC می‌توانند جلوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه را بگیرند و مدیرانش را موظف به پرداخت طلب‌شان کنند. ولی این بد بود که این موضوع را در فضای بیرون از باشگاه بیان کردند. وقتی کاپیتان‌های تیم می‌توانند راحت به دفتر مدیرعامل بروند و با او درد دل کنند، مثل چند روز پیش که به خاطر فرشید اسماعیلی به آنجا رفته بودند، این بار هم چند نفر به نمایندگی از بقیه این کار را می‌کردند. این برای خانواده استقلال بد است. شما حرف خانواده تان را به بیرون می‌برید!

ولی شاید راهی جز این نداشته‌اند.
به نظر می‌رسد این اقدام برای حمله به مدیریت بوده. من نه سعادتمند را می‌شناسم و نه رفیقش هستم ولی باید حق داد او در همین وضعیت هم مردانگی کرده و جلو آمده است. ضمن اینکه هنوز یک ماه از مدیرعاملی اش نگذشته. تازه ۱۶ یا ۱۷ فروردین وارد باشگاه شد! این روش جز تخریب سعادتمند ثمره‌ای نداشت. چون باشگاه اگر پول داشته باشد حتماً به بازیکنان می‌دهد.

حالا چه باید کرد؟
چه بگویم! امیدوارم اوضاع از این بدتر نشود. چون ممکن است این بیانیه‌ها و تغییراتی که در باشگاه شاهدش هستیم تبعات بدتری برای تیم در پی داشته باشد. دلم به حال استقلال می‌سوزد! خدا کند هرچه زودتر این فصل تمام شود تا کابوس هواداران هم با آن به پایان برسد.