به گزارش افکار نیوز به نقل از قدس،این فرد همچنین با اجازه دادن به سایر اعضای این سایت برای انتشار آراء و نظرات خود در مورد این مساله، راه را برای انتشار مواضع افراطی و نژادپرستانه هموار ساخته به طوری که تعداد زیادی از طرفداران وی با انتشار جملاتی مانند " کاش ما را نیز برای خوردن این نان دعوت کنی" جو مملو از دشمنی بر ضد ملت فلسطین ایجاد کرده است.

محمد برکه رئیس جبهه دموکراتیک صلح و مساوات با صدور بیانیه ای در خصوص این مساله تاکید کرد: در صورتی که این اظهارات و مواضع از سوی این بازیکن ثابت شود، این فرد نازی باید به زندان منتقل شود.

وی در ادامه تاکید کرد: دیگر هیچ حد و مرزی برای توقف سیاستهای نژاد پرستانه در رژیم صهیونیستی باقی نمانده است به طوری که این وضعیت ناشی از این است که خود رؤسای موسسات به اصطلاح قضائی این رژیم حامی و مشوق اصلی این تروریستها هستند.

برکه در ادامه همچنین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شاهد انتشار افکار و حامیان نازیهای جدید می باشد، تاکید کرد این مواضع از سوی این افراد نژادپرست به زودی از حالت نظریه به عمل و خونریزی بیشتر تبدیل خواهد شد.

ناگفته نماند که سران رژیم صهیونیستی عملا دستشان تا مرفق به خون زنان و کودکان فلسطینی آلوده است و از نشان داده اند از هیچ جنایتی در حق آنان فروگذار نیستند