بازیکن سابق استقلال: فوتبال بدون تماشاگر قابل تصور نیست

 برخی گمانه زنی‌ها از شروع احتمالی مسابقات لیگ برتر از تاریخ ششم خرداد خبر می‌دهد و گفته می‌شود ممکن است این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون تماشاگر برگزار شود.

اخبار ورزشی - ایوب اصغرخانی در این خصوص اظهار داشت: نباید دنبال برگزاری مسابقات به هر قیمتی باشیم. فوتبال بدون تماشاگر اصلا قابل تصور نیست و اگر قرار است اینگونه باشد، بهتر است اصلا مسابقات را دنبال نکنیم.

وی اضافه کرد: از آن گذشته اگر خطر شیوع کرونا از بین نرفته باشد، این خطر تنها تماشاگر را تهدید نمی‌کند و بازیکنان هم در معرض ابتلا به این بیماری قرار می گیرند و نباید سلامتی ورزشکاران و مربیان را به خطر انداخت.

مربی اسبق تیم‌های پایه استقلال تاکید کرد: ادامه لیگ برتر و سایر لیگ‌ها تنها در صورتی ممکن خواهد بود که این بیماری کاملا مهار و کنترل شده باشد و به جز تماشاگران، بازیکنان و مربیان را هم تهدید نکند. 

پیشکسوت فوتبال گفت: بازیکن فوتبال هم انسان است و آنها هم ممکن است به این ویرس مهلک مبتلا شوند. لذا فدراسیون باید هوشمندانه با این مشکل برخورد کند و بهترین تصمیم را برای حفظ سلامتی جامعه اتخاذ کند.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص مسائل روز این تیم گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته اخبار خوبی از این باشگاه به گوش می‌رسد. اخباری امیدوار کننده که من آنها را نشانه‌های خوبی برای آینده می‌دانم.

اصغرخانی بیان داشت: مدیریت جدید آبی پوشان اقدام به اجاره بلند مدت یک زمین تمرین کرد که این اتفاق بسیار خوبی است و بعد از آن هم بخشی از مشکلات مالی بازیکنان را حل کرد. این اقدامات آرامش را به اردوی آبی‌ها باز می گرداند و برای اعضای تیم هم فضای بهتری ایجاد می کند. 

وی افزود: تهیه پول در فوتبال به خودی خود سخت و دشوار بود چه رسد به الان که فوتبال تعطیل است. انصافا باید گفت تهیه پول برای فوتبال تعطیلی چیزی در حد غیر ممکن است و فوتبالیست‌های همه تیم‌ها باید در این مقطع که کشور درگیر چنین ویروس کشنده‌ای شده، با باشگاه‌های خود قدری همراهی کرده و فشار را مضاعف نکنند.