خلیل زاده: ما چیزی برای پنهان کردن نداریم

اسماعیل خلیل‌زاده پس از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: قدردانی می کنم از دوستان و عزیزانی که به من تسلیت گفتند و پیگیر سلامتی من بودند. اولین جلسه هیات مدیره استقلال در سال 99 تشکیل شد که به خاطر اتفاقات زیادی بود که افتاده بود. بحث‌هایی بود که من از آن مطلع نبودم. بیشترین قسمت جلسه مربوط به اتفاقات اخیر و مسائل مالی بود.

* هیات مدیره ای که اختلاف نداشته باشد توانمند نیست

اخبار ورزشی- خلیل‌زاده در مورد اختلافاتی که در هیأت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد، عنوان کرد:‌اختلافات شخصی و سلیقه‌ای نیست هیأت مدیره‌ای که اختلاف نداشته باشد هیأت مدیره توانمندی نیست اگر بحثی می‌شود باید در چارچوب اخلاق باشد جلسه امروز جلسه بدی نبود و خوب بود. 

* 4 میلیارد پرداختی به بازیکنان داشتیم

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان گفت: این مسئله امروز مطرح و تصمیماتی درباره آن گرفته شد. ان‌شاءالله مدیرعامل توضیحات کامل را در این مورد می‌دهد. 4 میلیارد تومان پرداختی داشتیم و مابقی هم پرداخت خواهیم کرد این پرداختی براساس گزارش مالی بود که امروز ارائه شد.

* 2 کارشناس بانکی جعلی بودن فیش های واریزی به دیاباته و میلیچ را تشخیص دادند

وی در مورد ناراحتی دیاباته و میلیچ اظهار داشت: من دیشب متوجه این موضوع شدم و بی‌خبر بودم. متأسفانه در مورد فیش‌های واریزی این اتفاق افتاد و اشتباهی بوده که صورت گرفته و آقای سلطانی در مورد آن با من صحبت کرد. سعادتمند این فیش‌ها را در اختیار سلطانی قرار دارد. سلطانی هم عنوان کرد که جعلی است و من که پرسیدیم گفت 2 کارشناس بانکی این را تشخیص دادند. 

* منزوی به کارش ادامه می دهد

خلیل‌زاده در مورد آخرین وضعیت منزوی گفت: منزوی در تمام این مدت زحمات زیادی کشیده همیشه همراه ما بوده الان هم هست و به کارش ادامه می‌دهد.

* موسوی گفت توان ادامه همکاری ندارم

وی در مورد اختلافی که بین او و وزیر بر سر موسوی به وجود آمده بود، اظهار داشت:‌ این طور نبود، زمانی که من مریض شدم گفتم باشگاه به یک آدم اقتصادی قوی نیاز دارد. با توجه با اختلافی که با موسوی داشتم اما نامه زدم که او برگردد و او گفت که من واقعاً توان ادامه همکاری ندارم.

* ما چیزی برای پنهان کردن نداریم

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: سعادتمند به یک خبرگزاری نامه زده که این متن را چه کسی در اختیار شما قرار داده، این نامه محرمانه بوده گذشته از اینکه متن محرمانه باشد ما چیزی را برای پنهان کردن نداریم. این قرارداد یک قرارداد تیمی بوده که 2 شرکت آریابرتر و شرکتی که موسوی زحمت کشیده این پول‌ها را داد ولی توجه به نامه‌های دیگر نشده. متن دیگری داریم که دوستان ما که این پول را دادند بعد با قرارداد آمدند. مثلاً شرکت آریابرتر اول در یک سال پول داده بعد آمده یک قرارداد بسته بعد مجدداً ما نتوانستیم پرداخت کنیم آمده قراردادی بسته که اگر پرداخت نکنیم یک مبلغی بدهیم. بعد به من نامه نوشته با توجه به اینکه به من پولی ندادید ولی تا برج یک اصلاً نمی‌خواهم، مجدداً توافق کردیم که قرارداد و متممی با هم داریم که من هیچگونه خسارتی نمی‌خواهم.

وی افزود: ظرف یک سال به باشگاه داده شده هیچگونه سودی نگرفته آن قسمت دوم پخش نمی‌شود و قسمت اول پخش شده است. تیتری که آن روزنامه‌ امروز زده به دلیل جعل بخشی از قسمـ‌ت‌ها در موردشان اقدام قضایی کردم. کارمند هتل کادوس نیست هیچ نسبتی با من ندارد آن شرکت هم نسبتی با من ندارد. من رئیس اتاق تعاونی هستم وقتی پرونده‌ها می‌آید تعاونی‌ها با من کار می‌کنند، مسئولیت من در رابطه با صلاحیت آنها است. مسئول پیگیری تبلیغاتشان هستم، دوستان می‌توانند خوب بررسی کنند اما دستگاه‌های نظارتی که روز اول من قرارداد امضا کردم و از قبل آن همه هیأت مدیره و همه وزارتخانه و همه دستگاه‌‌های نظارتی می‌دانستند.

خلیل‌زاده در مورد اینکه چرا به موسوی ظلم می‌شود گفت:‌موسوی آمد پول داد آیا کار بدی کرد؟ الان پولش را پس گرفته ؟ کسی اصل پولش را به او داده زمانی که باشگاه بحران داشت نیامد کمک کند من با روش ایشان مشکل داشتیم اما به این نتیجه رسیدیم نرویم دست‌مان را دراز کنیم و بگویند پول نمی‌دهیم اگر پول داشتیم چطور بازی‌های خارجی را انجام دادیم. موسوی در فضای مجازی حساب باشگاه را گذاشت و اعلام کرد که بیایید پول بدهید. ما 90 تا 100 میلیون تومان پول جمع کردیم در این موقعیت خیلی بد اقتصادی کشور 2 شرکت آمدند نزدیک به 20 میلیارد پول دادند و الان نامه نوشتند ما کجا گفتیم این پول را می‌خواهیم. یک مورد بیاورید که اینها تأمین دلیل کردند. سند وجود دارد اما مابقی سند را هم از من بخواهید به مدیرعامل باشگاه گفتم اسناد باشگاه را در اختیار من قرار دهید می‌خواهم نشست خبری بگذارم و کل تراز باشگاه را در اختیار مردم قرار بدهم.