سوارس به لاتزیو می پیوندد؟

باشگاه لاتزیو در صدد خرید لوئیس سوارس ، بازیکن تیم فوتبال واتفورد هستند که این فصل به صورت قرضی در فوتبال اسپانیا توپ می‌زند و عملکرد خوبی هم داشته است.

اخبار ورزشی- طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت، باشگاه لاتزیو می‌خواهد مهاجم نوک کلمبیایی حال حاضر تیم فوتبال رئال ساراگوسا که در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا 17 گل زده است را جذب کند. عملکرد خوب این بازیکن 22 ساله و گل‌های او تأثیر بسزایی در موفقیت این فصل ساراگوسا داشته و سبب صعود این تیم به رده دوم جدول و افزایش شانس آن برای بازگشت به لالیگا شده است.

او اما متعلق به باشگاه واتفورد است و لاتزیو قصد دارد برای خرید این بازیکن جدید 10 میلیون یورو به مالک انگلیسی‌اش پیشنهاد کند. در حقیقت این همان رقم بند فسخ قرارداد او واتفورد است. به این ترتیب در صورتی این خبر صحت داشته باشد و خود بازیکن هم بخواهد به سری A برود، هیچ مانع دیگری نمی‌تواند سد راه او شود.

واتفورد باشگاهی  متعلق به جینو پوتزوی ایتالیایی است و به همین دلیل احتمال دارد که مذاکرات میان او و هموطنانش در لاتزیو منجر به انتقال سوارس 22 ساله شود. او ماه جولای سال 2017 به واتفورد پیوست اما هنوز برای این تیم به میدان نرفته و از آن زمان تا کنون به صورت قرضی برای تیم‌‌های وایادولید، خیمناستیک و ساراگوسا بازی کرده است.